“פשוט נרדם בעמידה”: בני גנץ חשף סירטונים חדשים ומיד חטף מבנט

במפלגת 'הימין החדש' תוקפים בחריפות את בני גנץ - ששחרר היום סדרת סרטונים, תחת הכותרת 'רק החזק מנצח' • "נרדם בעמידה ב'צוק איתן', ולא הצליח להכריע את חמאס. כשבנט דחף - גנץ בלם"
אריה ריבקינד
י"ד שבט התשע"ט / 20.01.2019 18:40

במפלגת ‘הימין החדש’ תוקפים הערב (ראשון) בחריפות את הרמטכ”ל לשעבר בני גנץ, שפרסם היום סדרת סרטונים בהם הוא מתגאה בהישגי מבצע ‘צוק איתן’.

”בני גנץ פצח היום בקמפיין שמתרברב על ‘הצלחותיו’ הגדולות במבצע ‘צוק איתן’. מכיון שמדובר בדיני נפשות, על עתיד ההנהגה הבטחונית של ישראל, חובה עלינו להציג את האמת”, אמרו במפלגת הימין החדש.

במפלגה מזכירים: “בני גנץ נרדם בעמידה ביחס למנהרות הטרור מעזה, דבר שכמעט הוביל לאסון טרור נורא. יצאנו להשמדת המנהרות ב’צוק איתן’ לא בזכות בני גנץ, אלא למרות בני גנץ. דו״ח ועדת החקירה של מבקר המדינה קבע שבנט דחף לפעולה; בני גנץ בלם”.

במפלגת ‘הימין החדש’ הוסיפו: “כפי שדו”ח מבקר המדינה קבע, הרמטכ”ל בני גנץ נרדם בעמידה ואפשר לחמאס לחפור כ-30 מנהרות טרור מעזה לתוך שטח מדינת ישראל. הוא לא יזם כלום, לא דחף לפיתרון, לא דפק על שולחן הקבינט. פשוט נרדם בשמירה. משך 50 יום הוא היסס, לא גילה יוזמה, לא גילה יצירתיות, ולא הצליח להכריע את חמאס”.

בסדרת הסרטונים של ‘חוסן לישראל’, תחת הכותרת ‘רק החזק מנצח’, מתגאה גנץ בחיסול רמטכ”ל חמאס ג’עברי ו-1,364 מחבלים במבצע צוק איתן, ובהשמדת 6,231 מטרות.

בנוסף הופץ סרטן שבו גנץ קורא לחתור להסכם שלום: ”לא מוכן שיחיה כאן דור ללא תקווה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות