לוחם ‘נצח יהודה’ שהותקף ונפצע קשה בבית אל שוחרר “חזק ומחוייך”

לוחם 'נצח יהודה' נווה רותם, שנפגע ביום שישי שעבר באורח קשה מתקיפת מחבל בעמדה צבאית ליד בית אל - שוחרר מבית החולים הדסה עין כרם • "הוא יוצא לביתו כשהוא במצב טוב"
חיים טוויל
י"ב טבת התשע"ט / 20.12.2018 19:44

החייל נווה רותם, שהותקף על ידי מחבל ביום שישי שעבר בעמדה צבאית ליד בית אל, שוחרר היום (חמישי) מבית החולים הדסה עין כרם.

לאחר הפיגוע פונה החייל, לוחם בגדוד ‘נצח יהודה’, לבית החולים כשהוא במצב קשה עם פציעה בראשו ובפניו.

במהלך השבוע האחרון הוא טופל על ידי צוות מומחי נוירוכירורגיה, אף אוזן גרון, פלסטיקה וכירורגית פה ולסת בהדסה.

ד״ר עידו פלדור, נוירוכירורג בכיר בהדסה, מסר עם שחרורו של נווה: “הוא יוצא לביתו כשהוא במצב טוב, חזק ומחוייך, וימשיך מעקב וטיפול על ידי מומחים מבית החולים”.

הוריו של נווה, מוטי ואסנת, מסרו עם שחרורו את תודתם לצוות הרפואי בהדסה, שליווה אותם מהרגע שבנם הגיע במצב קשה ועד לשחרורו היום, כשהוא יוצא מחוזק על שתי רגליו.

“אנו שמחים להודות לכל צוות בית החולים במחלקות השונות – פה ולסת, פלסטיקה, אף אוזן גרון ונוירוכירורגיה, למנהלים, לרופאים לאנשי הסיעוד והצוותים כולם. הרגשנו כאן בידיים טובות ונאמנות”.

בתחילת השבוע סיפר האב מוטי, בגלי צה”ל: “נווה מדבר איתנו ומודע לכל מה שקרה. הוא זוכר כיצד המחבל הגיע אליו מאחור וריסס אותו בגז.

“כיוון שהוא נצמד אליו לא התאפשר לו טווח ירי. הם התגלגלו, נווה נאבק בו בידיו. כשהוא הגיע להסגיר את עצמו הוא היה חבול ופצוע”, הוסיף האב.

מוטי רותם הדגיש את המסר האופטימי שעלה מהשיחות עם בנו: “נווה חוזר כל הזמן על משפט אחד, וזה המסר שלו: ‘אני חי, אנחנו חזקים – וננצח'”.

האב הוסיף וסיפר כי באחת השיחות עם בנו, הוא אמר לו: “‘בזכות הילדה אני פה’. ממנה הוא שאב את הכוח להילחם. ‘אני לא אשאיר אותה לבד’, הוא הבטיח לעצמו. התינוקת הקטנה ניצחה את המחבל”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות