דגל וש”ס יוזמות עצומה לשר הפנים: “דחה מיד הבחירות באלעד”

דגל וש"ס יוזמות עצומה שתוביל לדחיית הבחירות באלעד: "אלפי תושבי אלעד, בברכת מרנן ורבנן , יחתמו על עצומה המונית למשרד הפנים, שיורה לדחיית הבחירות בעיר אלעד, כדי לאפשר הצגת מועמד המקובל על רוב תושבי העיר" • ההחתמה תחל היום: גדולי ישראל יורו לתושבים להצטרף
אריה ריבקינד
י"ג חשון התשע"ט / 22.10.2018 15:24

 פרסום ראשון בחרדים 10: הפיתרון של ‘דגל’ וש”ס?  אחרי ששופטי בג”ץ, ניל הנדל, יעל וילנר ואלכס שטיין, קבעו בצהרים (שני) כי  יצחק פינדרוס, המועמד שהציבו ‘דגל התורה’ וש”ס לראשות העיר אלעד, לא יוכל להתמודד – יוצאים בשתי המפלגות במבצע החתמה על ‘עצומה’ לשר הפנים, כדי שיורה על ביטול הבחירות באלעד.

בש”ס ובדגל אומרים כי גדולי ישראל יורו לחתום על העצומה.

בהודעה לתקשורת מטעם ש”ס נאמר: “בעקבות שרשרת האירועים המחפירים בימים האחרונים, בהם ננקטו צעדים חסרי תקדים לפסילת מועמדם של גדולי ישראל לראשות העיר אלעד הרב יצחק פינדרוס, מתארגנים אלפי תושבי אלעד, בברכת מרנן ורבנן שליט”א, לחתימת עצומה המונית למשרד הפנים, שיורה לדחיית הבחירות בעיר אלעד, כדי לאפשר הצגת מועמד המקובל על רוב תושבי העיר”.

בש”ס מציינים, כי “החוק מאפשר את דחיית הבחירות במידה ומשרד הפנים משתכנע כי ישנן נסיבות חריגות לכך”.

במטה החתמת העצומה למען תושבי אלעד אומרים: “המציאות היא שהיום נקבע שלרוב מוחלט של תושבי העיר אין מועמד, המציאות הזו לא מאפשרת את קיום הבחירות בצורה הגונה וראויה”.

במטה מציגים את הסעיף בחוף שלדבריהם מאפשר את דחיית מועד הבחירות:

(תיקון: תשמ”ו, תשנ”ח8, תשס”ג11)  (א) נוכח השר כי אי אפשר לקיים בחירות במועדן ברשות מקומית פלונית, או היו נסיבות מיוחדות, אשר לדעת השר, מצדיקות דחייתן, או לא קויימו בחירות במועדן, יקבע השר מועד חדש לבחירות, שיהיה קרוב ככל האפשר לאחר שחלפה הסיבה לאי-קיום הבחירות במועדן ולא יאוחר ממועד הבחירות הבאות הכלליות הקרוב”.

גורם באלעד אומר לחרדים 10: “יהיו כעת יומיים של החתמות על עצומה לשר הפנים. אחרי יומיים זה יוגש לשר הפנים, שיגיד שלאור בקשתם התושבים ולפי סמכותו – הוא דוחה את הבחירות”.

גורם בש”ס אומר היום לחרדים 10, כי המהלך כבר נבדק משפטית.
עצומה באלעד

הדפס כתבה

5 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    ואז הצד השני ירשום אלפי תושבים פקטיביים
    22/10/2018 16:35
    חחחח
  1. ואז הצד השני ירשום אלפי תושבים פקטיביים

  2. חשבון פשוט - השני אשם
    22/10/2018 17:01
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  3. איזה הפתעה. לא ידענו שיש בחירות.
    כל דבר נעשה ברגע האחרון.
    מדוע בשניה האחרונה הגיע פינדרוס.
    שייקח דוגמא מפורוש אשר היה קדנציה שלמה, ורק לאחר שלמד היטב את העיר – הלך לראשות עיר.
    איננו חבורת מטומטמים.
    קחו לדוגמא את אבוטבול – הוא עממי ומכיר חלקים עצומים מהעיר.
    אפשר לחשוב שפורוש אשר הרים את ישיבת תורה בתפארתה נגד הליטאים והספרדים.
    אנחנו לא עיוורים. לא שקופים. ולא חסרי בינה.

  4. א
    22/10/2018 17:02
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  5. מצוין יהיה לפרוש יותר כוח אחרי שכלם יראו שסתם לא מנסים לשבת איתו ולדואג לעיר

  6. הזוי. פשוט הזוי מה שקורה כאן...
    22/10/2018 18:45
    שלמה
  7. הסעיף הזה בחוק נועד למצבי קיצון כמו מלחמה או מצבי חירום בלתי צפויים שאינם מאפשרים קיום הליך בחירות. בטח לא למצב שבו “המועמד” “העביר כתובת”, אך מסרב להתגורר בפועל בעיר כפי שמחייב החוק. ישחקו הנערים לפנינו בעוד כמה ימי אשליות ודמיונות, אך הבחירות יתקיימו באלעד באותו מועד כמו בכל הארץ.

  8. למה אי אפשר לבחור ?
    23/10/2018 02:48
    אריה לוינגר
  9. כי הביאו מישו מחוץ לעיר ..משו שלט היה עד כה בשום מקום. יש עוד עזות שחייבים לתת לו לרוץ כי אחרת אין לציבור מנדט לבחור ..יש מה לבחור כמו בכל עיר גם באלעד יש מתושבי אלעד. דרעי רק לפני בחירות מגיע לחמם השטח להסית ולפלג ..ככה עשה בעבר ..האיש אוסלו מהלך