קריאות גנאי: קיצונים תקפו את רב הכותל כשצעד עם משפחתו בשבת

בשל עבודות שיפוצים בקבר רשב"י במירון: קיצונים תקפו בליל השבת בקללות וצעקות את רב הכותל הרב שמואל רבינוביץ, כאשר צעד עם משפחתו מהכותל - לביתו בשכונת עזרת תורה
יוסף גרינבוים
כ"ד אב התשע"ח / 04.08.2018 23:49

עשרות חרדים קיצונים תקפו בליל השבת בצעקות וקללות את רב הכותל והמקומות הקדושים, הרב שמואל רבינוביץ’, בעת שצעד מהכותל המערבי לביתו בשכונת עזרת תורה.

לפי תכנית של ‘הוועד להצלת הר מירון’, המתינו ברחוב שבטי ישראל בירושלים עשרות מפגינים לרב הכותל, לקראת חזרתו במסלולו הקבוע מתפילת ערבית של ליל שבת בכותל, וליוו אותו עד לביתו תוך תקיפות מילוליות ובקריאות גנאי.

הרב רבינוביץ צעד עם אשתו, ילדיו, ושני מאבטחים השומרים עליו מפני הקיצונים.

בסביבת הרב רבינוביץ אמרו לחרדים 10,  כי ההפגנות נגדו מתקיימות בשל מעורבת הוועדה שמונתה לנהל ולקדם את קבר הרשב”י מטעם המדינה בעבודות השיפוצים בסביבת ציון הרשב”י במירון.

מירון, הפגנות

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    הגיעו מים עד נפש. חייבים להמשיך את המחאות
    05/08/2018 11:59
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  1. ´הגיעו מים עד נפש. חייבים להמשיך את המחאות נגד הגיוס והחינוך הטמא´ כהיום כולם יודעים שבלי הפגנות האלו ימשך השמד של “מושי גפני ביחד עם ינקושי” שני מנהיגי עם ישראל. וע”פ כל הרבנים ואדמורי”ם כולנו חייבים לצאת במתקפה פומבית חריפה נגד המגייסים לומדי תורה לשמד של צהל!!!
    ידוע תדע כי … המגייס מס’ 1 הוא = גפני = היינו “אותו איש”.

    על כן כולנו מכריזים היום בשם כל גדולי ישראל, ובקול ד’ ברמה, מחאה וזעקה גדולה ומרה, על כל הפעולות הנזכרות [דהיינו = גיוס השמד] שמביאים הריסת וחורבן דת תורתינו הק’, “ובשם כל עם ישראל אנו פונים לכל מי שיש בידו להתפלל מכל הלב, וגם למחות בגוף ובממון לקיים מה שנאמר: “שׁ֚וּבָה יִשְׂרָאֵ֔ל עַ֖ד ד’ אלקיך” – ושׁ֤וּבוּ אֵלַי֙ וְאָשׁ֣וּבָה אֲלֵיכֶ֔ם אמר ד’ צבקות, ולהשתתף במחאות אלו, ולעשות כל אשר מוטל עליהם ע”פ דין תורה, להפסיק “אותו איש” תיכף ומיד מכל פעולות אלו של “שמד”, וחלילה מליתן יד להם”. ויה”ר שיקויים הכתוב “והיה טרם יקראו ואני אענה עוד הם מדברים ואני אשמע וגו’ תיכף ומיד בס”ד.