6 קיצונים כבר נעצרו: הבלשים זינקו ועצרו בן 19 שתלש מודעה של עזריה

בצהרים לכדו בלשים עוד חרדי קיצוני שהשחית שלט בחירות של המועמדת לראשות עיריית ירושלים רחל עזריה - שנתלה על אוטובוס • מתחילת השבוע נעצרו כבר 6 קיצונים שהכריזו מלחמה על השלטים: חלקם - הוארך מעצרם ביומיים ולאחריו שוחררו בתנאים, וחלקם שוחררו למעצרי בית
חיים טוויל
י"ד אב התשע"ח / 26.07.2018 16:17

בלשי המשטרה עצרו בצהרים (חמישי) ‘על חם’ קיצוני נוסף, בן 19, בשעה שניסה להשחית שלט בחירות של המועמדת לראשות העיר ירושלים רחל עזריה – שנתלה על אוטובוס.

הפעילות המשטרתית הסמויה, הנמשכת מתחילת השבוע, הובילה עד כה למעצרם של 6 חרדים קיצונים ובמשטרה אומרים כי צפויים מעצרים נוספים.

חקירת המשטרה הסמויה החלה ביום ראשון, לאחר שהתקבל במשטרה דיווח על  חרדים קיצוניים שתלשו שלט בחירות של רחל עזריה המוצב על אוטובוס וריססו אותו בצבע.

הקיצוני נעצר בצהרים בפעילות סמויה שערכו בלשי המשטרה בכיכר השבת בירושלים.

הוא הובל לחקירה  במשטרה, ובהמשך יובא לדיון בעניינו בפני בית המשפט.

רחל עזריה, שלטים

Yonatan Sindel/Flash90

החשודים שנעצרו עד כה – חלקם הוארך מעצרם ביומיים לאחריו שוחררו בתנאים מגבילים, וחלקם שוחררו למעצרי בית ותנאים מגבילים נוספים על ידי בית המשפט.

“משטרת ישראל תמשיך לפעול באופן גלוי וסמוי, תוך שימוש במגוון הכלים והאמצעים העומדים לרשותה, ולא תאפשר לאף אדם לפגוע ברכוש פרטי או ציבורי, וכן לא תאפשר כל פגיעה בתעמולת בחירות המתקיימת כחוק ללא הבדל דת, גזע ומין. נגד אותם חשודים נפעל למיצוי הדין”, אומרים במשטרה.

רחל עזריה אמרה לרשת ב’ על קריעת תמונותיה מאוטובוסים: “מי שתולשים את התמונות הם אלה שלא מצביעים. חברי העדה החרדית בכלל לא מצביעים לעיריה ומנסים בדרך לא דמוקרטית להשפיע על מה יקרה בירושלים. לא ניתן לזה לקרות”.

רחל עזריה, שלטים

ביצוע מעצר. צילום: Yonatan Sindel/Flash90
הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות