אלקין: ‘מגנה בחריפות את הקיצונים שהשחיתו השילוט על האוטובוסים’

המועמד לראשות העיר ירושלים, זאב אלקין, מגנה את השחתת מודעות קמפיין הבחירות של ח"כ רחל עזריה: "אין לי ספק שקבוצת שוליים זו מייצגת את עצמה בלבד"
אריה ריבקינד
י"א אב התשע"ח / 23.07.2018 10:41

שר ירושלים והמועמד לראשות העיר ירושלים, זאב אלקין, גינה הבוקר (שני) את השחתת מודעות קמפיין הבחירות של ח”כ רחל עזריה.

“אני מגנה בחריפות את אותם קיצונים שהשחיתו את השילוט על האוטובוסים של ח”כ רחל עזריה ואני קורא למשטרה למצות איתם את הדין”, אמר אלקין.

הוא הוסיף: “גם אם אני חלוק על עזריה בהרבה סוגיות, אני מרגיש חובה להיאבק על זכותן של כל הנשים המתמודדות לראשות העיר ולמועצת העיר לנהל קמפיין בחירות הוגן במרחב הציבורי”.

לדבריו, “מצער שדווקא במוצאי ט’ באב המציין את חורבן הבית בשל שנאת חינם, קבוצת שוליים בחרה לנהוג כך. אין לי ספק שקבוצת שוליים זו מייצגת את עצמה בלבד ואינה מייצגת את ירושלים האמיתית”.

כפי שדווח בחרדים 10,  קבוצה של חרדים קיצוניים נצפתה כשהיא משחיתה ומסירה מודעות מאוטובוסים ברחבי העיר.

הקמפיין של עזריה, הפונה לכלל המגזרים המעוניינים לחיות יחד ולשמור על מרקם היחסים בעיר, נושא את תמונתה של הח”כית ומספר כי באוטובוס זה נמצאות שתי דמויות מנוגדות המהוות חלק בלתי נפרד מהנוף הירושלמי, שאין שום סיבה שלא יחיו יחד בכבוד ובהרמוניה.

בין הדמויות: כומר ארמני ושדכנית ממאה שערים, גולנצ’יק ותושב בית צאפאפה, חב”דניק וסטודנטית מבצלאל, אוהדי בית”ר וקטמון, זה שאוכל קובה בעזורה וזה שאוכל פלאפל בשבח ועוד.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות