אביו של תוקף הנהגת מעפולה: הוא קצין, השמיים נפלו לנו על הראש”

אביו של החשוד בתקיפת שתי נהגות בעפולה, שוחח הבוקר עם אילה חסון בתוכניתה ב־103fm, והביע בשמו התנצלות: "קשה לנו מאוד. לאחר הפרסום של הסיפור אני מתקשה לצאת מהבית. אנחנו לא אלימים"
חרדים 10
י"ח תמוז התשע"ח / 01.07.2018 11:28

הבוקר (ראשון) הוארך מעצרו של תושב עפולה בן 27, החשוד כי תקף את טובה אולרו, בת 31, תושבת העיר, באגרופים – אחרי שצפרה לו ונהגת נוספת שעמה היה מעורב בתאונת דרכים, במהלכה נגרם נזק לרכבו ולרכבה.

החשוד נמלט, וביום שישי בלילה נתפס בנתב”ג, אחרי שניסה ככל הנראה לצאת מהארץ.

בשיחה הבוקר עם אילה חסון בתוכניתה ב-103fm נשמע קולו של אביו מעבר לקו הטלפון, חנוק ונרגש, ולא פעם הדמעות נשמעו גם בשידור.

“אני לא מכיר את הבחורה שנפגעה. אם זה הבן שלי, אני ממש מתנצל גם בשמי וגם בשמו. אנחנו לא אלימים או בעייתיים – ומבקשים סליחה. אני מוכן לפגוש אותה ולהתנצל בפניה. אם זה קרה אני מתנצל”.

האב הדגיש כל הזמן כי בנו הוא חשוד, וכי הוא לא מאמין שהוא עשה את המעשים המיוחסים לו על ידי המשטרה.

“אני ניזון מהדברים שנאמרים בתקשורת. יש לנו עורך דין שמייצג את הילד ואנחנו מקווים שזה יסתיים בטוב ושאנחנו לא קשורים לעניין. לבני אין עבר פלילי. הוא התחיל ללמוד חשבונאות וכלכלה במרכז הבינתחומי בהרצליה ובעברו היה קצין בצה”ל בבסיס מוכר בפיקוד מרכז. אנחנו משפחה שכולם בה קצינים. גם אני הייתי קצין. אני לא יודע להגיד מה קרה שם ואני מקווה שזה לא הוא”.

בעברו נפגע בנו בתאונת דרכים, ולדברי האב ט’, זו ממשיכה להשפיע על חייו למרות השיקום הממושך שעבר.

“אחרי התאונה אמרו לנו שהוא נהרג. לבסוף הסתבר שהצליחו להחיות אותו”, סיפר בדמעות, “הוא נפצע קשה מאוד והיה בתרדמת בבית חולים רמב”ם למשך חודש ולאחר מכן בחצי שנה של שיקום שלא הסתיים”.

לדבריו, “השיקום שלו לא היה מספיק מוצלח. הפגיעה שלו הייתה רב־מערכתית, הוא עבר ניתוח ראש וחיברו לו את הפנים בפלטינות. היה לו קשה והוא היה חסר סבלנות”.

על ניסיון הבריחה של בנו מהארץ, על פי החשד, הדגיש האב: “שמעתי שהוא ניסה לטוס לחו”ל, לא הייתי מודע לכך. אולי זה נבע מהפחד שמנסים לאתר אותו. לא היה לי קשר איתו באותו זמן”.

לדבריו, “ביום שישי הוא קיבל רכב חדש שהוא הזמין ונסע עם חברו להביא אותו מנצרת. מאז לא ראיתי אותו”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות