קיצונים ריססו על בית-כנסת בבית שמש: “מיסיון חב”ד החוצה”

קיצונים בבית שמש השחיתו מודעות על 'התוועדות ג' תמוז', סתמו את מנעולי בית כנסת חב"ד וריססו כתובת נאצה • גבאי בית הכנסת: לא מתרגש מקומץ קיצונים צעקנים
נחמן וייס
ב' תמוז התשע"ד / 30.06.2014 11:37

 קיצונים השחיתו את הכניסה לבית כנסת חב”ד בבית שמש.

כבכל קהילות חב”ד בעולם, גם בבית כנסת חב”ד ברמת בית שמש ב’, תערך הערב התוועדות חסידית לרגל יום ההילולא ג’ בתמוז, לציון 20 שנה להסתלקותו של האדמו”ר מליובאוויטש זצוק”ל. אך, כנראה, שגם התוועדות חסידית אינה לרוחם של קיצונים בעיר.

הצלם יעקב לדרמן סיפר, כי לאחר שתלה מודעות הקוראות לציבור לבא ולהשתתף בהתוועדות, קרעו קיצונים מתושבי העיר את המודעות. הוא לא אמר נואש – והדביק שוב.

משראו הקיצונים כי בקהילת חב”ד לא מתרגשים מהתנכלותם, הגיעו אמש אלמונים אל בית הכנסת, סתמו את המנעולים וריססו כתובת נאצה על דלת בית הכנסת: “מסיון חב”ד החוצה”.

גבאי בית הכנסת, הרב שמעון וולס, אומר לחרדים10, כי אינו מתרגש מקומץ קיצונים צעקנים. “תפקידנו להפיץ את האור וכך לגרש את החושך, אנחנו נמשיך בהפצת האור והחושך יתבטל ממילא”. ולס סיפר כי גם בשנה שעברה ניסו אותם גורמים להפריע להתוועדות.

במענה לשאלה אם ידועה לו זהות המתנכלים – אמר וולס: “הם ודאי כאלה שלבושים כחרדים, אני לא יודע אם הם שומרים תורה ומצוות, אבל הם מגדירים עצמם חרדים”.

גרפיטי חב'ד

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    הם מ- פ- ח- ד- י- ם !!!!!!!!
    01/07/2014 00:22
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  1. הם מפחדים !