האמריקנים כבר מסתקרנים אחרי 24 ימים: לאן נעלמה מלניה טראמפ?

הגברת הראשונה של ארה"ב לא נראתה בציבור כבר יותר משלושה שבועות, הבית הלבן לא מעדכן מה קורה, השמועות רוחשות - והתקשורת בוחשת • למרות שביום רביעי היא צייצה, יש הטוענים שזה בכלל היה בעלה
נתן פרל
כ"א סיון התשע"ח / 03.06.2018 23:31

אחרי שלא נראתה בציבור כבר 24 ימים, ללא שום עדכון על מצבה – כלי התקשורת בארה”ב מתחילים לבחוש יותר ויותר בשאלה: איפה נמצאת הגברת הראשונה מלניה טראמפ, ומה באמת מצבה?

התיאוריות השונות שעולות, דנות בעיקר במצבה הבריאותי אחרי ניתוח שעברה בכליות, לפני כשבועיים, שתחילה הוגדר כניתוח שגרתי קל, אולם בהמשך היא שהתה בבית החולים יותר מהמתוכנן.

בעבר, כאשר ה’גברת הראשונה’ סבלה מבעיה כלשהי, הבית הלבן היה מיידע את התקשורת במתרחש. אולם הפעם, התקשורת מסתובבת ללא תשובות.

היעדרותה בלטה בשבוע האחרון במיוחד, כשהנשיא הגיע ביום שני ללא רעייתו לטקס הנחת הזר בבית הקברות הלאומי בארלינגטון שבווירג’יניה – אליו בדרך כלל מגיע הזוג הנשיאותי יחדיו.

ביום רביעי האחרון היא אמנם שחררה אות חיים, כאשר כתבה בחשבון הטוויטר שלה: “אני רואה שבתקשורת עובדים שעות נוספות ומעלים השערות בנוגע למקום המצאי ומעשיי. אין מה לדאוג, אני כאן, בבית הלבן, מרגישה נהדר ועובדת למען ילדים והעם האמריקני”.

עם זאת, בעקבות הציוץ, שלא תאם את סגנון כתיבתה, היו שטענו כי י שכתב אותו היה בכלל בעלה הנשיא.

גם לשכתה של מלניה לא מוסרת פרטים, ורק ציינה כי במהלך חודש יוני נראה את מלניה יותר.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות