פוסט נגד בני סכנין הוסר מהפייסבוק של נתניהו • בן גביר: שיתבעו אותי

הפוסט שבו גינה נתניהו את אוהדי בני סכנין - הוסר • שלי יחימוביץ: "פגע וברח" • עו"ד בן גביר: "שוב מתקפל. נראה את סכנין מגישים תביעת דיבה נגדי. אשמח מאוד לעמוד מולם בבית המשפט"
אריה ריבקינד
י"ח אייר התשע"ח / 03.05.2018 19:33

ארבעה ימים אחרי שעלה בדף הפייסבוק של ראש הממשלה, הוסר היום (חמישי) הפוסט שבו גינה בנימין נתניהו את אוהדי בני סכנין.

בפוסט התייחס ראש הממשלה לדיווחים כי אוהדי בני סכנין לא כיבדו את דקת הדומייה לזכר הרוגי אסון השיטפון בנחל צפית בפתח המשחק בין קבוצתם והפועל רעננה – ואף קראו קריאות בוז.

נתניוהו כתב: “בושה וחרפה. אני מצפה מכל מנהיגי הציבור, יהודים ולא יהודים כאחד, לגנות בכל תוקף התנהגות מבישה זו”.

בקבוצת בני סכנין דחו את ההאשמות והפנו את הציבור לסרטון המשחק, בו לא נשמעות קריאות כלל במהלך דקת הדומייה. בקבוצה דרשו כי לשכת ראש הממשלה תסיר את הפוסט מעמוד הפייסבוק ודרשה מנתניהו להתנצל על האשמותיו, תוך איום בתביעה.

בהתאחדות לכדורגל חיזקו את גרסת בני סכנין ואמרו כי משקיף המשחק לא ראה ולא ציין קריאות בוז כלשהן.

גם יו”ר הפועל רעננה אמר: “היה שקט ודומייה מוחלטת. היו ילדים שלא עמדו כי כנראה לא הבינו עברית ועל מה מדובר”.

ח”כ שלי יחימוביץ׳ מהמחנה הציוני תקפה את נתניהו: “ראש ממשלת ישראל: משקר, מתגזען, מסית, לא מתנצל. פגע וברח. פוגע לשווא, ובורח בלי מלת התנצלות כשאף אחד לא שם לב״.

בתגובה להסרת הפוסט, אמר  עו”ד איתמר בן גביר: “יש להצטער כי נתניהו שוב מתקפל ולצערי לא בפעם הראשונה. היום לכולם ברור שבסכנין ביזו את דקת הדומיה, ואפילו לפי דובר הקבוצה כ-250 ילדים לא כיבדו את הטקס.

“לאחר האיום בתביעת הדיבה נגד נתניהו, שקלתי להציע לו שאייצג אותו פרו-בונו בתביעת סכנין. אמנם לצערי נתניהו לא עמד בלחץ. אני קורא להנהלת סכנין להגיש תביעה נגדי. אשמח מאוד לעמוד מולם בבית המשפט ולהוכיח במסגרת התביעה שמדובר בקבוצה שממומנת על ידי תומכי טרור, חלק גדול מאוהדיה מבזה את מדינת ישראל, ואין לה שום מקום בליגה הישראלית. נראה אותם מגישים תביעת דיבה נגדי”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות