בזיון בהלווית התינוק בי-ם: קיצונים חטפו את הגופה מהאמבולנס • צפו

חרפה וביזוי כבוד המת: קיצונים חרדים השתוללו במהלך לווית התינוק שטבע באשדוד, פתחו את דלתות האמבולנס, חטפו את גופת התינוק ותקפו את אנשי זק"א • זק"א: "האם זהו כבוד המת שעליו הם נלחמו כל העת? חילול ה'"
אליעזר היון
כ' ניסן התשע"ח / 05.04.2018 17:38

בושה בהלווית התינוק בירושלים: קיצונים חטפו היום (חמישי) את גופתו של התינוק שטבע באשדוד, במהלך הלוויה שנערכה בירושלים ועברה בכיכר השבת.

קצין המבצעים של זק”א, בנצי אוירינג, התפנה לקבלת טיפול רפואי לאחר שהותקף במהלך הלוויה.

אלפים השתתפו בלוויה של התינוק שטבע באשדוד באמבטיה, ונותח בהמשך בהתאם להוראת בית המשפט – הוראה שחוללה סערה וזעם רב בשל הפגיעה בכבוד המת.

במהלך הלוויה שעברה בכיכר השבת שבירושלים נפתחו דלתות האמבולנס של זק”א על ידי קיצונים חרדים והתינוק הוצא בטענה כי ארגון זק”א הינו ‘מוסד ציוני’. הקיצונים אף טענו כי התינוק הוצא מהרכב בשל החשש כי המשטרה תנתח פעם נוספת את גופתו של התינוק.

טענה זו, אומרים בזק”א חסרת ביסוס לאחר שהגופה כבר נותחה בהתאם לצו בית המשפט.

צילום: קבוצת מחאות החרדים הקיצוניים

בעקבות האירועים פרסמו בזק”א את ההודעה הבאה: “בושה וחרפה. ארגון זק”א ובראשם ראשי זק”א ומפקדיה – מאז שקרה המקרה עשו הכל 24 מסביב לשעון למען כבוד המת ומניעת נתיחת גופת הפעוט. היום במהלך הלוייה הוצא הפעוט בכוח מאמבולנס, גרמו נזקים רציניים לאמבולנס זק”א והרביצו מכות למפקד זק”א ירושלים בנצי אוירינג. בשעה זו הוא מקבל טיפול רפואי במרפאת טרם. האם זהו כבוד המת שעליו הם נלחמו כל העת? חילול ה'”.

הפעוט יטמן כפי הנראה בשעות הקרובות. קודם הלוויה נפרד אבי התינוק מבנו מחוץ לבית המעצר שקמה, ובמהלך הלוויה נערכה ‘בקשת מחילה’ מהנפטר בעקבות הנתיחה שבוצעה.

.

.

2

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות