הלם: צה”ל מתנצל שחיילים פצחו בשירת ‘אני מאמין’ בטקס רשמי

בסיום טקס קורס מ"כים בעיר הבה"דים פצחו הלוחמים מיד לאחר התקווה בשירת "אני מאמין" • משתתפת באירוע: "המפקד לא עשה דבר לעצור את השירה הזאת" • דו"צ מתנצל: "אירוע חריג" • סמוטריץ: "נפלתם על השכל?! שירת אני מאמין במדינה יהודית היא בעיה שצה"ל צריך להתנצל עליה?"
חיים טוויל
י"ב אדר התשע"ח / 26.02.2018 22:57

שה’ ישמור: במהלך טקס סיום קורס מ”כים שנערך ביום חמישי בעיר הבה”דים בנגב, פצחו הלוחמים באופן ספונטני בשירת “אני מאמין באמונה שלמה בביאת המשיח” מיד לאחר שירת התקווה.

יעל זכריה, שצפתה בטקס, סיפרה לאור הלר שדיווח על כך בחדשות עשר: “האירוע היה מאוד מפתיע ובוודאי לא לפי כללי הטקס. נדמה היה שגם מפקד הטקס התבלבל לרגע, כיוון שלא עשה דבר כדי לעצור את השירה הזאת”.

זכריה הוסיפה: “בתוך הטקס זה הרגיש כמעט כמו מחטף. מישהו לקח לעצמו את הזכות לומר משהו בטקס שלא כולנו הסכמנו אליו”.

מדובר צה”ל נמסר: “מדובר באירוע חריג ואחריו התבצע חידוד נהלים בבסיס וביחידות השונות שאליהן החיילים משויכים”.

חבר הכנסת בצלאל סמוטריץ הגיב: “תגידו, נפלתם על השכל?! שירת אני מאמין במדינה יהודית היא בעיה שצה”ל צריך להתנצל עליה?! קומץ מטומטמים מהפלג הקיצוני בציבור החילוני צועק קצת וצה”ל רץ להתנצל?! משוגעים רדו מהגג. נמשיך לשיר אני מאמין עד שהמשיח יבוא…”.

אחר כך הוסיף: “אכן, הדתה מזעזעת. אמנם יהודים באושוויץ שרו את השיר הזה בכניסתם לתאי הגזים. אבל במדינת ישראל זה כבר הדתה. פחדנים שמפחדים מכל מה שמריח ריח יהדות נמאסתם”.

איתמר פלישמן, הדובר לשעבר של השר נפתלי בנט צייץ בטוויטר: “ואוו, רק עכשיו נתקלתי בכתבה המחורפנת לגמרי של אור הלר על זה שחיילים שרו אני מאמין בטקס סיום קורס מכי”ם ‘בצמוד לשירת התקווה’, ונשבע שאף נאמר בכתבה ‘איש לא ניסה לעצור את זה’. החלק היותר חולה זה שבצבא הגיבו ש-“יחדדו נהלים”, כמה חושך. אל תטרחו לצפות אבל הנה החלק של החיילים שרים”:

הדפס כתבה

8 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    ראש פתוח
    27/02/2018 00:18
    סתאאאם
  1. אם היתה גר בחול ובבית הספר או ארגון כלשהו שבית חלק ממנו היו שרים שיר המהלך את ישו, ואתה נולדת יהודי… היית מרגיש בנוח?

    עד כמה שידוע לי, ישנם גם נוצרים מוסלמים בצבא…

    חוצמיזה… חרדים לא ממש רצים להתגיס…אז מה קרה פה? להתגיס לא אבל שישירו שירי הלל למשיח כן?

    • משה   28/02/2018 09:55

      רק אני לא מבין איך משביעים חיילים בתנ”ך שהצבא בכלל לא מאמין ולא מייסם מה שכתוב בתנ”ך..צבועים

  2. נראה שח"כ סמוטריץ' נפל על השכל
    27/02/2018 01:26
    אלכס
  3. בטקס צבאי מקריאים/ אומרים/שרים את מה שנקבע מראש בתוכנית ולאף אחד ולשום קבוצה מתוך החיילים אין רשות לשנות או להוסיף על דעת עצמם.
    אתה הבנת את זה ח”כ סמוטריץ’ ?! – אם היית בצה”ל ע’ רז”ר מרכז בחט’ המבצעים סימן שהיית קצין והשתתפת לא אחת במסדרים ובטקסים צבאיים , אז אתה יודע , לא?!

  4. יש אנשים אומנם קומץ אבל חולים , פשוט חולים לא בראש
    27/02/2018 17:58
    צור
  5. הם חולים בנשמה , אני לא דתי (דתלש) אבל כן מאמין , ובטח לא מתבייש שאני יהודי , שימירו את דתם החולים האלו

  6. משה כספי
    27/02/2018 18:32
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  7. מי זו יעל זכריה ? היא יהודיה ? למדה פעם יהדות, מה פרוש שאמרה ” השיר הזה ” זה שיר ? היכן היא חיה בנכר ? זה יסוד היהדות והיא יהודיה, אז מה קרה ?

  8. חולה נפש
    27/02/2018 19:22
    יאיר
  9. חוליגנים שמאלנים בזויים. פשוט בושה וחרפה לצה”ל ולמדינה. מתחיל להמאס

  10. למגיבים מעליי -
    27/02/2018 19:32
    חיים
  11. אם כן באמת, צה”ל הוא ישראלי ולא יהודי.
    בגלל זה החרדים לא מתגייסים לצבא הישראלי שהוא אנטי יהודי.

  12. גם אני בהלם!
    28/02/2018 07:17
    אריה אליהו
  13. איך הפכנו למדינה כל כך מטומטמת שהשמאל שאינו יודע את עברו מצליח להכתיב את סדר היום הציבורי? כיצד הפכנו מצבא העם לצבא בו השמאל מנסה לשלוט בכל כוחו בסדר היום הצה”לי? במדינה מתוקנת היו מעיפים לכל הרוחות את הכתב הבזוי מהארץ ודו”צ בכלל לא לא היה צריך להגיב!!! תתעוררו, אנו במדינה יהודית!!!