חוסר ראיות: נסגר תיק החקירה נגד ח”כ ניסן סלומינסקי מהבית היהודי

היועץ המשפטי לממשלה הודיע רשמית על סגירת תיק החקירה בעניינו של ח"כ ניסן סלומינסקי מהבית היהודי • מנדלבליט קבע כי התיק ייסגר מחוסר ראיות
חיים טוויל
ט"ז כסלו התשע"ח / 03.12.2017 22:27

היועץ המשפטי לממשלה החליט היום (ראשון) לסגור את תיק החקירה נגד ח”כ  ניסן סלומינסקי מהבית היהודי, שנחשד בביצוע מעשים חמורים.

התיק נסגר לאחר שחבר הכנסת הכחיש בתוקף את הטענות שעלו נגדו. מאידך, המתלוננות לא העידה במשטרה כנדרש.

בהודעת משרד המשפטים נאמר: ”לאחר שהיועץ המשפטי לממשלה בחן את מכלול הראיות ואת חוות הדעת שהונחו בפניו, אשר עלה מהן קושי ראייתי להוכחת האירועים הנטענים… הוא החליט, על דעת פרקליט המדינה, להורות על סגירת התיק בעילה של חוסר ראיות מספיקות”.

ח”כ סלומינסקי מסר בתגובה: “אני מברך על החלטת היועץ המשפטי ומכבד את תהליך הבדיקה שנעשה על ידי גורמי האכיפה”.

כפי שדווח בחרדים 10, בסוף שנת 2016 הופצו ברשתות החברתיות ודווחו בכלי התקשורת פרסומים על חשדות אשר יוחסו, לח”כ סלומינסקי, אשר כביכול פגע בנשים.

המשטרה פעלה על מנת לאתר את הנשים שנפגעו, על פי הטענות, ולברר את נכונותן למסור תלונה במשטרה. רק שתי נשים מתוך כלל הנשים שאותרו ושאליהן פנתה המשטרה הביעו נכונותן למסור עדות ונגבתה מהן תלונה נגד סלומינסקי. נשים אחרות שאותרו סירבו בתוקף למסור עדות.

אלא שגם בשתי עדויות אלה נתקלה המשטרה בקשיים, וראש אגף חקירות ומודיעין במשטרה הודיע כי לטעמו, צפוי קושי בניהול הליך משפטי.

בהמשך לכך, פרקליטות המחוז ופרקליט המדינה המליצו לגנוז את תיק החקירה בהיעדר ראיות מספיקות. לאחר בחינת כלל נסיבות העניין החליט היועץ המשפטי לממשלה לאמץ המלצה זו.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    עכשיו מן הדין לבקש סליחה, ובקול גדול.
    03/12/2017 23:40
    מפום אריוותא.