22 שנים אחרי: יגאל עמיר חתם על בקשה למשפט חוזר בתיק המאבטח

ורך דינו של יגאל עמיר הגיע היום אל תאו בכלא והחתים את רוצחו של ראש הממשלה יצחק רבין על הבקשה למשפט חוזר כדי לבטל הרשעתו בפציעת מאבטח השב"כ • עורכי דינו: "אחר כך זה ישליך על כל הפרשה"
חיים טוויל
ח' כסלו התשע"ח / 26.11.2017 19:28

יגאל עמיר, רוצחו של ראש הממשלה יצחק רבין, חתם היום (ראשון) על בקשה לקיום משפט חוזר בתיק מעורבותו בפציעת מאבטח של ראש הממשלה.

עורך דינו של עמיר, גבי שחר, הגיע אל תאו של עמיר בכלא רימונים, בו הוא מרצה את עונשו ונועד עם עמיר במשך כחצי שעה, במהלכה החתים אותו על מסמכי ייפויי כוח והרשאה לבקשת משפט חוזר, במטרה לפסול את פסק הדין שניתן בגין מעורבותו בפציעת המאבטח של ראש הממשלה.

“נכנסתי לבקר את יגאל עמיר בכלא. החתמתי אותו על מסמכים לקראת הגשת בקשה למשפט חוזר”, צוטט עורך הדין בחדשות 2. “הוא חתם על ייפויי כוח כשבשלב ראשון אנחנו נגיש בקשה למשפט חוזר שיפסול את פסק הדין שניתן נגדו לגבי פציעת המאבטח, ואחר כך זה ישליך על כל הפרשה”.

פרקליטו של עמיר סירב לספר האם יציגו ראיות חדשות שיתמכו בשחרורו של רוצח ראש הממשלה. “בשלב הזה אני לא מתכוון לפרט את חומר הראיות”.

עורך הדין סיפר כי החתים את רוצח ראש הממשלה על מסמכים נוספים, אך סירב לחשוף את מהותם.

“בשלב יותר מאוחר נוכל למסור יותר פרטים בנוגע לשאר המסמכים. כל המהלך של הוצאת פרטים לתקשורת תעבור דרך החברה משוויץ שמטפלת בכל הנושא התקשורתי”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות