אישום: צעיר מקרית ספר תקף ערבי ליד מחנה יהודה כי צעד עם יהודיה

על פי כתב האישום, לפני כשבוע, בשעות הערב, הלך ערבי ברחוב אגריפס סמוך לשוק מחנה יהודה בירושלים, יחד עם אישה יהודיה שעובדת עימו בחנות בשוק • הצעיר מהעיר החרדית - קילל אותו, איים עליו, והכה אותו באגרופים ובעיטות
חיים טוויל
כ' אלול התשע"ז / 10.09.2017 22:46

פרקליטות מחוז ירושלים הגישה היום (ראשון) לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום נגד י’ ו’, צעיר בן 18, תושב העיר החרדית מודיעין עלית, בגין תקיפה בנסיבות מחמירות – ממניע גזעני.

על פי כתב האישום, לפני כשבוע, בשעות הערב, הלך המתלונן ברחוב אגריפס סמוך לשוק מחנה יהודה בירושלים, יחד עם אישה שעובדת עימו בחנות בשוק.

י’, יחד עם שניים אחרים, הבחין בערבי ובעובדת והשלושה שאלו אותו אם יש לו סיגריה. הערבי השיב בשלילה.

הנאשם וחבריו החלו ללכת אחרי השניים, ולאחר מספר שניות שאלו את האישה אם היא יהודייה. כמו כן שאלו את המתלונן מדוע הוא יוצא עם יהודיות.

המתלונן ניסה להסביר להם כי הם עובדים יחד, אך י’ או אחד מהאחרים הוציא מכיסו סכין ואמר למתלונן: “אתה יוצא עם בנות יהודיות, אנחנו **** אותך היום” –  וי’ או אחד מהאחרים נתן לערבי שתי מכות בכתפו.

הערבי החל להתרחק מהם אך י’ וחבריו החלו ללכת בעקבותיו. בשלב כלשהו, לאחר שהמתלונן עמד במקומו, הקיפו אותו י’ ושני חבריו והחלו לקלל אותו, תוך שהם אומרים לו כי אסור לו לעבוד בשוק יותר. הם החלו להכות אותו באמצעות אגרופים ובעיטות.

בעקבות מכות אלו נפל המתלונן וי’ בעט בו עד שעובר אורח הפריד בין י’  לבין המתלונן.

הפרקליטות מבקשת לעצור את י’  עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    סהר שוקר
    10/09/2017 23:05
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  1. במקןם לכתוב כתבות כאלו תעלו דרגה: בואו לראיין אותי. ביום 15.10.17 יתקיים דיון שוקר נגד אליקים רובינשטיין במחוזי ירושלים שעה 13:00 הרכב: יעקובי דורות לומפ. תיק 52766-05-17