שרוליק פרוש סגר באלעד ‘טיפת חלב’ • ליצמן תוקף: “מהלך בוטה”

ראש העיר אלעד סגר אחת משתי תחנות 'טיפת חלב' בעיר החרדית אלעד - ועורר את זעמו של שר הבריאות: "אנו עושים כל מאמץ על מנת לחדש את השירות בתחנה, אולם לתדהמתנו הרבה מר ישראל פרוש לא נקף אצבע לסייע בכך"
יוני גרין
ט' אלול התשע"ז / 31.08.2017 17:27

בעקבות סגירת אחת משתי תחנות ‘טיפת חלב’ בעיר החרדית אלעד ו’טרטור’ המטופלים בה לערים סמוכות, שלחה ח”כ נורית קורן מהליכוד מכתב אל שר הבריאות יעקב ליצמן, אליו צירפה מכתב תלונה שקיבלה מתושב העיר, בו התלונן כי במהלך חד-צדדי נסגרה התחנה המשרתת מחצית מילדי העיר.

השר ליצמן השיב לח”כ קורן במכתב חריף, בו הוא תוקף בצורה יוצאת דופן את ראש העיר ישראל פרוש – ומאשים אותו בביצוע מה שהוא מכנה “מהלך בוטה וחריג כל כך, שלא נראה כדוגמתו בכל עשרות השנים של שיתוף הפעולה בין משרד הבריאות והרשויות המקומיות”.

במכתבו מדגיש שר הבריאות:  “אנו עושים כל מאמץ על מנת לחדש את השירות בתחנה המקורית באלעד, כאשר טובת התושבים ובריאותם עומדת לנגד עינינו תמיד.

“אולם, לתדהמתנו הרבה, ראש העיר אלעד, מר ישראל פרוש, לא נקף אצבע לסייע בכך עד לרגע זה, גם לא לאחר פגישה ארוכה שהתקיימה בלשכתי בנוכחותו של ראש העיר ואנשיו”.

ליצמן מוסיף: “יתירה מזאת, למרות בקשתי המפורשת, מראש העיר, להחזיר ראשית  את המצב באלעד לקדמותו ובאופן מלא, לא בוצע הדבר עד כה”.

ליצמן

ליצמן

מעיריית אלעד נמסר לחרדים 10: “ביום שישי האחרון התקיימה פגישה עם הגורמים הרלוונטיים, בהשתתפות ראש המטה של שר הבריאות, במהלכה הגענו להסכמות על פתרון לבעיה שנוצרה, ועל פתיחה מחודשת של המקום.

“עיריית אלעד תמשיך לפעול למען תגבור השירות בטיפות החלב והטיפול המתאים לילדי העיר.

“יצוין, כי לצד מצוקת מבני הציבור בעיר מתפתחת כמו אלעד, כאשר ההיצע קטן והצרכים מרובים, כל מטר מחושב בקפידה, על מנת למקסם את השירות לציבור”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    אבל אשמים אנחנו ! ! !
    31/08/2017 17:44
    חגי
  1. ידו בכול ! הגיע הזמן להחליפו בבחירות הקרובות.