אבו מאזן חשף מ’שיחת הצעקות’: טראמפ זעם עלי, הראה לי סרטונים

באתר הקטארי 'אל-ערבי אל-ג'דיד' הפועל מלונדון דווח כי יו"ר הרשות הפלסטינית אמר לחברי הוועד הפועל של אש"ף, שנשיא ארצות הברית דונלד טראמפ הציג לו סרטוני הסתה נגד ישראל • אבו מאזן טען לו בתגובה כי הסרטונים זויפו: "בקש מה-CIA לנתח אותם ותגלה שהם הוצאו מהקשרם"
נתן פרל
ז' סיון התשע"ז / 01.06.2017 08:44

יו”ר הרשות הפלסטינית, אבו מאזן, אישר את הדיווחים בישראל כי נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ זעם עליו והאשים אותו בהסתה נגד ישראל במהלך פגישתם בבית לחם. כך דווח אתמול (רביעי) באתר הקטארי ‘אל-ערבי אל-ג’דיד’ הפועל מלונדון.

האתר דיווח מפי גורמים פלסטיניים, כי במהלך ישיבה עם 9 מתוך 18 חברי הוועד הפועל של אש”ף, תיאר אבו מאזן את פגישתו האחרונה עם נשיא ארצות הברית, דונלד טראמפ, בבית לחם כ”לא נוחה”.

לפי דיווח באתר nrg, המצטט את האתר הקאטרי, אבו מאזן אישר כי טראמפ זעם עליו והאשים אותו בכך שהוא מסית נגד ישראל, וכי הראה לו מספר קטעי וידאו – שבאחד מהם הוא נראה אומר: “אנחנו מסיתים והישראלים מסיתים”.

לפי המקורות הפלסטיניים, יו”ר הרשות טען האשים את ממשלת ישראל בהסתה נגדו, מה שגרם לאווירה טעונה וקשה בפגישתו בארבע עיניים עם הנשיא טראמפ בבית לחם.

אבו מאזן אמר בתגובה בפגישה לנשיא טראמפ: “יש לך אמצעים של ה-CIA, תבקש מהם לנתח את קטעי הסרטונים ותגלה שהם הוצאו מהקשרם או פוברקו במטרה להסית נגד הפלסטינים”.

כפי שדווח בשבוע האחרון, טראמפ צעק על יו”ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן במהלך פגישתם שהתקיימה בשבוע שעבר.

על פי הדיווח בחדשות 2 מפי מקור אמריקני בכיר, צעק טראמפ על יו”ר הרשות הפלסטינית: “רימית אותי בוושינגטון. דיברת איתי על שלום אבל הישראלים הראו לי שאתה באופן אישי נותן יד להסתה”.

הנוכחים בחדר מהצד הפלסטיני השתתקו למשך כמה דקות והיו בהלם, בעקבות דבריו של הנשיא האמריקני.

הפגישה המשיכה באווירה טעונה ורק בהמשך נרגעה.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    http://hacohen.goop.co.il
    01/06/2017 08:56
    מיכאל הכהן אל חדד
  1. לא יתכן שלום !!!!