שמחת הברית לנינו של הרבי מצאנז: הגר”ח קנייבסקי הסנדק

למרות הניתוח שעבר, לאחר שצנח מסולם בחדר הספרים שבביתו ושבר את רגלו - רופאי המרכז הרפואי לניאדו אישרו לאדמו"ר מצאנז להשתתף הבוקר בברית המילה של נינו • המעמד הועבר אל 'היכל רוזנברג', בכדי שרכבו של הרבי יוכל להיכנס עד לבימה • הגר"ח קנייבסקי ישמש כסנדק
אלי שוורץ
ח' אייר התשע"ז / 04.05.2017 09:34

בקריית צאנז בנתניה תיערך הבוקר (חמישי) שמחת הברית לנינו של האדמו”ר מצאנז: עבור החסידים מדובר בשמחה כפולה  –  גם הברית של הנין של הרבי, וגם בשל השמחה שהרבי ישתתף, לאחר שאושפז ביום שלישי ועבר בהצלחה ניתוח ברגלו, לאחר שצנח מסולם בחדר הספרים בביתו.

רופאי המרכז הרפואי ‘לניאדו’ בקריית צאנז,  שם אושפז הרבי, אישרו לו אתמול לצאת ולהשתתף בברית המילה.

מי שישמש כסנדק הוא הגאון רבי חיים קנייבסקי, שהוזמן לשמש כסנדק בברית המילה והבוקר יגיע אל קרית צאנז בנתניה.

כפי שדווח בחרדים10, בעקבות השתתפותו של האדמו”ר, מעמד הברית הועבר להיכל הגדול – היכל רוזנברג, בכדי שרכב האדמו”ר יוכל להיכנס ישר אל הבימה.

הברית, שתיערך בשעה 10:40, היא של בן נכדו של האדמו”ר – רבי יקותיאל יהודה הלברשטאם,  הראשון מבין נכדיו שנקרא על שם  אביו של האדמו”ר, בעל  ‘השפע חיים’ מצאנז זצ”ל – שהוא בנו של ‘הרב הצעיר’ בצאנז, הגאון רבי יחזקאל שרגא ברוך הלברשטאם, בנו בכורו של האדמו”ר מצאנז.

הרך הנולד הוא נין כפול של בעל  ‘השפע חיים’ מצאנז זצ”ל, שכן אמו היא  בתו של הגה”צ רבי אפרים פישל מוטצען, חתן ‘השפע חיים’ ורב קרית הבעש”ט בפתח תקווה.

כפי שדווח בחרדים10, ביום שלישי בוקר צנח האדמו”ר מצאנז מסולם בחדר הספרים בביתו שבקריית צאנז בנתניה, כאשר עלה באמצע לימודו לקחת ספר כדי לעיין בו.

האדמו”ר נפל על הרצפה והמשב”קים מיהרו לסייע לו, תוך שהם מזעיקים כוחות הצלה.

הכוננים שהגיעו אל בית האדמו”ר העניקו לו טיפול ראשוני, ואחר כך הרבי פונה  בניידת טיפול נמרץ אל המרכז הרפואי ‘לניאדו’, הממוקם בסמוך,  עקב חשש לשבר בקרסולו.

במהלך הבדיקות שעבר הרבי זוהה שבר, ולאחר התייעצות רפואית הוחלט על ביצוע ניתוח.

אמש, לאחר הניתוח, נמסר מהמרכז הרפואי: “הניתוח ברגלו של האדמו”ר מצאנז שליט”א הסתיים בשעטומ”צ ולשביעות רצון הרופאים”.

 

צאנז

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות