בזכות שוטר עקשן: נמצא הטלפון הסלולרי האבוד של תאיר ראדה ז”ל

הטלפון הסלולרי של תאיר ראדה ז"ל, שנלקח על ידי חוקרי המשטרה מאתר הרצח ואבד אחרי המשפט, נמצא כשהוא מוסתר בין עשרות מוצגים ישנים • המכשיר עצמו לא יוחזר לאמה - אך יימסר לה התוכן שהיה בו
חיים טוויל
י"א ניסן התשע"ז / 07.04.2017 11:13

הטלפון הסלולרי של תאיר ראדה ז”ל אותר אתמול (חמישי) על ידי שוטר שדמעות האמא של תאיר נגעו לליבו.

על פי דיווח ב’ידיעות ארונות’, הפרקליטות הודיעה שהמכשיר עצמו לא יוחזר לאמה של תאיר, אך יימסר לה התוכן שהיה בו.

הטלפון הנייד היה אחד המוצגים המרכזיים בפרשה שהסעירה את המדינה. הטלפון נמצא בכיס מכנסיה של תאיר ובאמצעותו ניתן היה לבדוק בין היתר את ההודעות שקיבלה תאיר וכן לברר האם יש עליו סימני די־אן־אי שעשויים להוביל לרוצח.

לפני כחודשיים פנתה אילנה ראדה, אמה של תאיר, לפרקליטות המדינה – בבקשה להחזיר לה את חפציה האישיים של בתה שנלקחו במהלך החקירה, ובהם הטלפון הנייד וכן מחשב שנלקח מהבית.

אלא שאז התברר כי הטלפון הלך לאיבוד.

האם דרשה מבית משפט המחוזי בנצרת להורות על פתיחת חקירה לבירור נסיבות אובדן הטלפון, אלא שאתמול הודיעה הפרקליטות שהטלפון נמצא.

על פי הדיווח ב’ידיעות אחרונות’, רשם המוצגים של תחנת גולן חיפש בעקשנות אחרי הטלפון, בין עשרות מוצגים, ובמהלך הסריקות מצא אותו בתוך מעטפה חבויה.

פרקליטת מחוז הצפון, עו”ד מירית שטרן אמרה: “למרות שהתשובה הראשונית של המשטרה הייתה שהמכשיר אינו ברשותם, נעשו מאמצים חוזרים ונשנים על ידי הפרקליטות והמשטרה לאתרו, והיום התבשרנו שהמכשיר נמצא ברשות תחנת גולן. לאורך הדרך הבנו שהמכשיר הוא בעל ערך סנטימנטלי עבור אילנה ראדה ולכן היה חשוב לאתר אותו”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    זה שקר , זה לא הטלפון של תאיר! זה פעולת הסחה , להסית את דעת הציבור מהמתרחש בסוריה!
    07/04/2017 12:32
    יעל
  1. זה שקר , זה לא הטלפון של תאיר! זה פעולת הסחה , להסית את דעת הציבור מהמתרחש בסוריה!