רגב לגלגלה על לפיד: הרעש היחיד שמפריע לך הוא ממכונת האספרסו

יו"ר 'יש עתיד' טען בפוסט שכתב שיש להתבייש באישורו בקריאה טרומית של חוק המואזין: "הח"כים רצו לפגוע, להעליב" שרת התרבות תקפה בתגובה: "לא הופתעתי מהתגובה שלך. יאיר, תתעורר, אתה מנותק"
אריה ריבקינד
י"א אדר התשע"ז / 09.03.2017 10:28

יו”ר יש עתיד יאיר לפיד פרסם בלילה (חמישי) תגובה נזעמת לאישור חוק המואזין בקריאה טרומית וטען כי התבייש מהמהלך.

“התביישתי”, כתב לפיד. “אני איש לאומי, שמאמין בכך שישראל היא מדינה יהודית. אלא שחלק מהזהות היהודית של ישראל היא העובדה שאנחנו לא מנסים להעליב בני דתות אחרות. זהו הבסיס המוסרי העמוק לדרישתנו מאומות העולם להגן על היהודים החיים אצלם, על אורחות חייהם, על חופש הדת שלהם.

לטענתו, הוא אינו מתנגד לסגירת הרמקולים למואזינים אלא שעבור כך לא צריך את חוק המואזין וניתן לפעול במסגרת תקנות הקיימות גם היום –  והמשטרה מוזמנת לאכוף אותם.

לפיד הוסיף ותקף את הקואליציה: “אלא שלא זה מה שהם רצו. הם רצו לפגוע, להעליב, להגיד שהדרך לאהוב את המדינה היא לשנוא ערבים. הטענה שלהם שמדובר בסך הכל בעניין טכני, היא עלבון לאינטליגנציה. לפחות אל תשקרו.

“ז’בוטינסקי, שחשב שבישראל צריך להיות סגן ראש ממשלה ערבי, היה מתבייש”.

מי שלא אהבה את התגובה של לפיד הייתה שרת התרבות מירי רגב, שהגיבה הבוקר:

“יאיר בוקר טוב. האמת לא הופתעתי מהתגובה שלך על חוק המואזין. מתי התעוררת מרעש המואזין? אה, שכחתי שהרעש היחידי שמפריע את מנוחתך, הוא רעש מכונת האספרסו במרכז שוסטר. יאיר… תתעורר. אתה מנותק!”

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    עכשיו אני מבין למה קוראים לך רגב הברברית.
    10/03/2017 15:29
    Mt
  1. הרי יאיר לפיד אמר את דעתו בצורה ברורה ונאורה. אומנם את לא מסכימה עם הדרך שלו אבל לבוא ולקנטר בקטנוניות ובבברבריות. זה לא מכבודה של שרת תרבות. שעוד מכוונת לראשות הממשלה.