המשטרה חושדת: פגעו גם ביתר הילדים • הסבא: “טיפלו מקסים”

יממה לאחר שזוג הורים חרדים נעצרו בחשד שהתעללו בבנם בן ה-4 - במשטרה בודקים חשד: האם הם התעללו גם בארבעת ילדיהם האחרים • פסיכולוגים וחוקרים מיוחדים יגבו מהם עדות • הסבא: "טיפלו באופן מקסים בכל הילדים. מעשה חמור? משחה אפשר למרוח כשמחליפים חיתול?"
חיים טוויל
כ"ד שבט התשע"ז / 19.02.2017 22:04

חוקרי המשטרה חושדים כי ייתכן וההורים החרדים, תושבי מודיעין עלית, שנעצרו בחשד שהתעללו בבנם בן ה-4 פגעו בעוד מספר ילדים נוספים.

לפי דיווח של חדשות 10, הנחת העבודה במרחב דן של המשטרה היא שדפוס ההתנהגות של ההורים עלול להיות דומה, ושייתכן והם פגעו בארבעת ילדיהם הנוספים.

לפי הדיווח, המשטרה מתכוונת לבדוק את הילדים באופן רגיש באמצעות חוקרי ילדים, פסיכולוגים ושאר אנשי מקצוע שיודעים כיצד לגבות עדות כזו מילדים צעירים – דבר העלול לקחת זמן-מה.

הילד שעבר, על פי החשד, את ההתעללות עדיין מאושפז בבית החולים על-שם ‘שיבא’ בתל השומר, אך לדברי הרופאה שחשפה את הפרשה הוא מתאושש, מחייך ואפילו חזר לדבר. הוא אמנם נשאר לבדו עקב מעצרם של הוריו, אך סבו וסבתו הגיעו לבקר אותו והוא גם חייך אליהם ושמח לקראתם.

בחדשות 10 דווח עוד, כי מחר תתקיים ועדת תכנון וטיפול של משרד הרווחה על ידי אנשי הרווחה, במהלכה יוחלט כיצד להמשיך לטפל בילדים, בהתאם לחקירת ההורים.

ומה אומרים שכניהם של בני הזוג בעיר החרדית?  לפי הדיווח, הם בהלם מהחשד שעלה כלפיהם.

“אני רק ראיתי אותה מטפלת במסירות נפש בילדים שלה, היא הייתה מחכה ב-7 בבוקר להסעה עם כל הילדים כשהם לבושים ומתוקתקים”, סיפרה אחת השכנות.

שכנה נוספת אמרה כי האם מאוד דאגה ונתנה לילדים, ושמדובר היה באישה מאוד חמודה. שכנה נוספת אמרה כי היא ובני משפחתה מכירים את ההורים כמסורים מאוד, במיוחד לילד שלהם בעל הצרכים המיוחדים. “ממש נדהמנו”, סיפרה.

סבו של הילד: “טיפלו באופן מקסים בכל הילדים”

בתוך כך, סבו של הילד הגיב לחדשות 10 על החשדות שעלו כנגד בני הזוג וטען כי הוריו של הילד לא התעללו בו.

“לא היו כל רמזים, הם טיפלו באופן מקסים בכל הילדים. אני לא מאמין, קראתי את הפרוטוקול לגבי הבן שלי, ההאשמה שם היא לא כמו שהיא מתוארת בתקשורת.

“משחה אפשר למרוח כשמחליפים חיתול? זה לא משהו שמגדירים כמעשה חמור”, הוסיף הסב. “האבא מסור, הוא רוחץ אותם ומאכיל אותם, הוא התחלק בטיפול יחד עם האמא במסירות”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות