עלילות טראמפ ואיוונקה באמריקה: “התקשורת מתעללת בבתי. גאה בה”

לאחר שבשבוע האחרון פורסם כי רשתות 'נורדסטרום' ו'ניימן מרקוס' סירבו למכור את המוצרים של איוונקה טראמפ - צייץ הנשיא: "התקשורת 'מתעללת' בבתי, אך היא שומרת על ראש מורם" • גם יועצת הנשיא קליאן קונוויי ספגה אש מהתקשורת כשניסתה להגן על איוונקה
אליעזר היון
ט"ז שבט התשע"ז / 12.02.2017 18:34

עלילות טראמפ ואיוונקה בארץ הגדולה לא מסתיימות: נשיא ארה”ב טען בטוויטר היום (ראשון) כי התקשורת “מתעללת” בבתו איוונקה, וכי הוא גאה בבתו על האופן בו היא “שומרת על ראש מורם”, למרות ההתייחסות הקשה הזו.

כפי שפורסם בשבוע שעבר, רשתות ‘נורדסטרום’ ו’ניימן מרקוס’ סירבו למכור את המוצרים של איוונקה טראמפ.

לפי דיווח בניו יורק טיימס, גם רשתות הדיסקאונט המובילות מרשל’ס וטי ג’יי מקס החליטו להצטרף למהלך, ולהחביא את המותג בין שאר המוצרים הנמכרים בחניות הרשת, כאשר העובדים הונחו להסיר שלטים שמציגים את המוצרים של המותג של טראמפ. כמו כן, הם התבקשו שלא להציג את הסחורה ללקוחות ולא להפרידה מיתר המוצרים הזולים יותר שמוצגים ברשת – כך שכל הבגדים ומוצרי ההנעלה יעורבבו עם מוצרים אחרים.

ברשת נורדסטרום הדגישו כי הסיבה להחלטה להוריד את המוצרים של המותג נובעת מחוסר עניין של הלקוחות בהם. “זו החלטה עסקית ולא פוליטית”, הבהיר דובר החברה בציוץ בטוויטר. “בהתבסס על מכירות המותג, החלטנו שלא להמשיך עמו בעונה הנוכחית”.

הנשיא דונלד טראמפ לא נותר אדיש כלפי החרם על המותג של בתו – וצייץ בחשבון הטוויטר שלו מיד לאחר פרסום הידיעה: “בתי איוונקה קיבלה יחס לא הוגן מנורדסטרום. היא אדם נהדר, תמיד דוחפת אותי לעשות את הדבר הנכון. זה נורא”.

לחגיגה הצטרפה יועצת הנשיא הבכירה קליאן קונוויי, כשהגנה על איוונקה, וקראה לצופי רשת הטלוויזיה ‘פוקס ניוז’: “ללכת ולקנות את מוצריה של איוונקה” – כתשובה למהלך של נורדסטרום.

אמירה זו עוררה ביקורת רחבה משום שלכאורה, קונוויי עשתה שימוש בלתי ראוי בתפקידה בכדי לפרסם מוצר פרטי שמכניס רווח לבתו של הנשיא.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות