בעקבות האיום בתביעה: ח”כ דודי אמסלם התנצל בפני ארנון מילצ’ן

לאחר שטען כי איש העסקים ארנון מילצן שיקר בחקירתו במשטרה כדי להפיל את נתניהו - ח"כ דודי אמסלם התנצל: "אני נסמך על המידע בתקשורת. אם כל מה שכתוב שם זה לא נכון - אז לא אמרתי דבר וחצי דבר. נתתי את הפרשנות שלי לעניין"
נחמן גור
כ"ז טבת התשע"ז / 25.01.2017 10:20

ח”כ דודי אמסלם מהליכוד התנצל הבוקר (רביעי) בפני איש העסקים ארנון מילצ’ן.

אמסלם טען בתחילת השבוע בראיון בגל”צ כי ייתכן שמילצ’ן משקר בנוגע למתנות שהעביר לבני הזוג נתניהו וייתכן שעשה זאת כדי להפיל את ראש הממשלה.

בתגובה, איים מילצן, באמצעות עורך דינו, לתבוע את אמסלם תביעת לשון הרע – אם לא יתנצל בתוך 48 שעות.

הבוקר התנצל אמסלם  בראיון לגלי צה”ל: “לא אמרתי שמילצ’ן שיקר, אמרתי שיש אופציה כזו. אני נסמך על כלי התקשורת. אם כל מה שכתוב שם זה לא נכון – אז לא אמרתי דבר וחצי דבר. נתתי את הפרשנות שלי לעניין”.

אמסלם הוסיף: “אני לא מכיר את מילצ’ן, לא פגשתי אותו ואין לי עניין לפגוע בו, לכן אם הוא נפגע ממני בוודאי שאני מצר על כך. אני חושב שהוא מרגיש שנעשה לו עוול – אחרת הוא לא היה מגיב ככה”.

לדברי אמסלם, הוא לא דיבר עם נתניהו מזה שנה וכל ראיונותיו בתקשורת לא נועדו להגן על ראש הממשלה אלא על הדמוקרטיה הישראלית.

אמסלם גם שיגר מכתב לבא כוחו של איש העסקים מילצ’ן, שבו כתב: “הריאיונות היו בגדר הבעת דעה על הפרשנות שהוצגה על ידי המראיינים, לפיה עדותו של מר מילצ’ן פוגעת בדרך כלשהי בממשלת ישראל ובראש הממשלה”.

יו”ר ועדת הפנים של הכנסת הוסיף: “ידוע לכל כי החקירה המתנהלת לאחרונה בעניין זה עומדת בלב ההתעניינות הציבורית ומבלת תשומת לב תקשורתית חסרת תקדים, ובכלל זה מושמעת ונדונה העמדה המבקשת לשאול האם ראוי בחקירה מסוג זה תסכן את כהונתו של ראש הממשלה, שנבחר פעם אחר פעם בבחירות דמוקרטיות”.

אמסלם הדגיש: “בהקשר זה מושמעת מזה זמן הטענה שמאחורי החקירה עומדים גורמים בעלי ענין לפגוע בראש הממשלה ולסכל את כהונתו. אם מר מילצ’ן רואה עצמו נפגע מכך באופן אישי, אני מצר על כך”.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    יצא במיה
    25/01/2017 20:06
    סמי