גוברת הערכה: מסע הירי בחיפה היה פיגוע טרור; שוטרים פשטו על בית

כוחות מיוחדים של המשטרה פשטו אחר הצהרים על אחת מהשכונות בעיר ועל בית נטוש, בעקבות התפתחות בחקירת הרצח של גיא כפרי, נהג הסעות בן 47 מנשר וניסיון הרצח של הרב יחיאל אילוז, דיין בית הדין לגיור
חיים טוויל
ו' טבת התשע"ז / 04.01.2017 17:22

במשטרת חיפה מתגברת ההערכה בעקבות התפתחות בחקירת הרצח וניסיון הרצח  אתמול (שלישי) בבוקר בשתי זירות שונות בעיר התחתית – היה פיגוע טרור על רקע לאומני.

גם הערב נמשך המצוד אחר החשוד המרכזי באירוע.

כוחות מיוחדים של משטרת ישראל פשטו היום על אחת השכונות בעיר ועל בית נטוש, וחיפשו בתוכו במשך למעלה משלוש שעות.

בשלב זה טרם ידועים פרטים נוספים. על מרבית פרטי הפרשה מוטל צו איסור פרסום.

מסע הירי החל סמוך לשעה 10 בבוקר, כשהרב יחיאל אילוז, דיין גיור, נורה ברחוב העצמאות בעיר. הוא נפצע באורח בינוני. כחצי שעה לאחר מכן נורה למוות גיא כפרי, נהג הסעות בן 47 מנשר, ברחוב הגיבורים בעיר.

“גיא היה אדם בלי רקע פלילי, זה נפל עלינו כרעם ביום בהיר”, אמר לחדשות 2 גיסו, שחר דרור. “הוא מוכר כאדם טוב שעוזר לכולם. אנחנו לא מבינים מה קרה, ומקווים שהמשטרה תגיע לחקר האמת ונדע מי עומד מאחורי רציחתו של גיא. לא היו לו אויבים”.

המשטרה אישרה כי הוא אכן לא בעל רקע פלילי.

גם ניסיון ההתנקשות ברב אילוז בן ה-48 הותיר את מקורביו בהלם. “זה מוזר שמישהו שהוא רב שמתעסק בדת, שעוזר לכולם ולא עשה רע לאף אחד, נורה ככה באמצע הרחוב”, אמר גיסו לחדשות 2. “אנחנו תוהים מי יכול היה לרצות במותו של הרב”.

א’, העובד באחד מבתי הדין בחיפה, סיפר לערוץ 7: “מדובר באדם משכמו ומעלה. איש צנוע ושקט. תלמיד חכם מופלג שאין בינו למעשים פליליים ולא כלום. הוא רחוק מהעולם הזה כרחוק מזרח ממערב”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות