טראמפ תקף שוב את ההחלטה נגד ישראל: “האו”ם הוא מועדון בילויים”

הנשיא הנבחר צייץ ביקורת על האו"ם "יש לו פוטנציאל, אך כעת זהו מועדון שנועד להפגיש אנשים, כל כך עצוב" • על הטענה של אובמה כי אם היה מתמודד, היה מנצח גם בבחירות הנוכחיות, צייץ: "הוא יכול לומר את זה, אבל אני אומר - אין סיכוי!"
נתן פרל
כ"ז כסלו התשע"ז / 27.12.2016 01:53

נשיא ארצות הברית הנבחר דונלד טראמפ התייחס היום (שלישי) שוב להחלטה האנטי-ישראלית שהתקבלה במועצת הביטחון של האו”ם ביום שישי.

טראמפ, הזועם על ההחלטה, כתב בעמוד הטוויטר שלו: “לאו”ם יש פוטנציאל כל כך גדול, אך בשלב זה מדובר במועדון שנועד להפגיש אנשים בשביל שידברו ויבלו. כל כך עצוב”.

זו אינה הפעם הראשונה שהנשיא הנבחר מתייחס להחלטה שהתקבלה במועצת הביטחון, ולעובדה שארצות הברית לא הטילה וטו. ביום שישי, מיד לאחר ההצבעה, כתב טראמפ בטוויטר: “בכל הנוגע לאו”ם, הדברים ייראו אחרת ב-20 ביוני”.

יום לאחר מכן כתב טראמפ כי אימוץ הצעת ההחלטה צפויה להקשות על תהליך השלום. “ההפסד הגדול לישראל באו”ם יהפוך את המשא ומתן בדרך לשלום לקשה הרבה יותר”, כתב – והוסיף: “חבל מאוד, אבל אנחנו נתקן את זה בכל מקרה”.

טראמפ הגיב היום גם לדבריו של הנשיא היוצא ברק אובמה, שטען בראיון כי היה זוכה בקדנציה שלישית – אם היה יכול להתמודד מול טראמפ.

הנשיא הנבחר צייץ בטוויטר: “הנשיא אובמה חושב שהיה יכול לנצח אותי. הוא יכול לומר את זה, אבל אני אומר – אין סיכוי!”

הוא מנה את הסיבות: “מקומות העבודה בורחים, דאעש, אובמה-קר”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    פחח
    27/12/2016 14:12
    אבשלום
  1. אובמה בקושי ניצח את רומני בבחירות האחרונות חי בסרט