נפתלי בנט רומז: “רק מי שהארץ לא שייכת לו מסוגל לשרוף אותה…”

שר החינוך כתב סטטוס בדף הפייסבוק שלו בו רמז שגל השריפות ברחבי הארץ הוא תוצאה של הצתות מכוונות של ערבים • המפכ"ל: "כמו בכל דבר, יש גל, אז מי שמחליט לעשות פיגוע יכול לנצל את ההזדמנות. ברוך השם אי אפשר לעשות את זה כל יום"
נחמן גור
כ"ג חשון התשע"ז / 24.11.2016 01:10

שר החינוך נפתלי בנט רמז הלילה (חמישי) בדף הפייסבוק שלו, כי גל השריפות ברחבי הארץ מקורו בהצתות של ערבים – כשכתב: “רק מי שהארץ לא שייכת לו מסוגל לשרוף אותה”.

למרות שבנט צירף צילום מסך של ידיעה שפרסמה בחדשות 2 על השריפות בהרי ירושלים, עם ציטוט מהמשטרה: “גל הצתות פוקד את הארץ” – חלק מהגולשים בדף לא אהבו את הרמז העבה.

“זהו, כבר החלטת שמישהו שורף את הארץ? כנראה אלו שבאו בהמוניהם באוטובוסים להצביע. אההה ושכחתי, במערכת החינוך אנו דוגלים בחינוך לסובלנות ולקבלת האחר”, כתב אחד הגולשים.

וגולש אחר הגיב למגיב: “המשטרה אמרה בעצמה שמדובר בהצתות. קשה להאמין שאנשים כמוך עדיין חיים בסרט שהשרפות האלה הן רק תוצאה של מזג האוויר”.

מוקדם יותר היום, בסיור שערך בחפ”ק בזיכרון יעקב, רמז גם ראש הממשלה בנימין נתניהו כי יש הצתות מכוונות: “יש סימנים גם להצתות אנוש”, אמר.

מפכ”ל המשטרה רוני אלשיך, שנכח גם הוא בסיור, הצטרף לרומזים: “כשרואים בטלוויזיה הצתה או שריפה, כמו בכל דבר, יש גל, אז מי שמחליט לעשות פיגוע יכול לנצל את ההזדמנות. ברוך השם אי אפשר לעשות את זה כל יום כי מזג האוויר לא מאפשר, אבל כל זמן שזה מזג האוויר אנחנו נערכים לזה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות