כשפואד ז”ל דיבר: “אין ממלכת רשע גדולה מהפרקליטות. מאפיונרים…”

השר לשעבר בנימין בן אליעזר ז"ל צולם במסגרת תחקיר לסרט של ערוץ 10- וטען כי מתנכלים לו: "היועמ"ש הקודם סגר את כל התיקים לביבי, השאיר רק אותי, מה שנקרא תרנגול כפרות - ואני לא מבין למה"
אריה ריבקינד
ה' אלול התשע"ו / 07.09.2016 22:43

בשנתיים האחרונות שלפני מותו מיעט השר לשעבר בנימין בן אליעזר ז”ל לצאת מביתו. אבל הוא תועד במסגרת תחקיר לצילומי של הכתב הפוליטי של חדשות 10, ספי עובדיה. מהקלטות שחלק מהן פורסמו הערב בערוץ 10 – עולה כי הוא עסק רבות בחקירה שהיתה תלויה ועומדת נגדו.

“ויינשטיין אפילו לא התעמק. אם הוא היה מתעמק, הוא היה מבין שאין שוחד. נניקשווילי ובן זקן הם שני חברים שמתאבדים בשבילי, אבל הוא רצה שיהיה לו תיק דגל”, טען בן אליעזר.

הוא רתח לא רק על העיתוי של החקירה לפני הבחירות לנשיאות, אלא גם על תחושת חוסר השוויון.”היועמ”ש הקודם היה העו”ד של ליברמן, הוא סגר את כל התיקים לביבי, השאיר רק אותי, מה שנקרא תרנגול כפרות – ואני לא מבין למה”.

בן אליעזר מתח גם ביקורת קשה על הפרקליטות ואמר: “אין ממלכת רשע יותר גדולה מאשר הפרקליטות הזו, חבורה של מאפיונרים שהשתן עלה להם למוח. מושחתים ברמות שאף אחד לא יודע”.

בפרקליטות מסרו בתגובה לדברים: “לנוכח העובדה שמר בן אליעזר הלך לעולמו רק לפני כשבוע ימים, אנו מעדיפים שלא למסור תגובה לדברים”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    צודק בכל מילה. יהי זכרו ברוך
    13/09/2016 12:06
    א
  1. כל האישומים נגדו בגדר לא היה ולא נברא