אימה בארגנטינה: נערים גרמנים התחפשו לנאצים ותקפו יהודים

הגרמנים ציירו על גופם צלבי קרס ו'שפמי היטלר', קיללו את היהודים ואף תקפו אותם פיזית • ראשי הקהילה היהודית במדינה קוראים להעמיד לדין את הנערים האנטישמים ולהטיל עליהם עונשי מאסר בפועל
נחמן גור
כ"א אב התשע"ו / 25.08.2016 20:48

מקרה אנטישמיות יוצא דופן בחומרתו: חבורת נערים מהתיכון היהודי ‘אורט’ בבואנוס איירס, בירת ארגנטינה, הותקפה בידי נערים בני גילם מבית ספר גרמני במדינה, בעת שנקלעו יחד למועדון בעיר הקיט סן קרלוס דה בארילוצ’ה שבהרי האנדים.

כלי תקשורת במדינה דיווחו כי הגרמנים ציירו על גופם צלבי קרס ו’שפמי היטלר’, קיללו את היהודים ואף תקפו אותם פיזית. צעירים מקומיים שהיו אף הם במועדון ניסו לגונן על היהודים, אך לבסוף החליטו בעלי המקום לפנות משם את כל בני הנוער – המתקיפים והמותקפים גם יחד.

אחד התלמידים היהודים שהתראיין לערוץ חדשות ארגנטינאי, סיפר כי הוא וחבריו הבחינו לפתע בנערים שהתקשטו במוטיבים נאציים ופנו למארגני האירוע בבקשה לסלק אותם משם. המנהל ביקש מהגרמנים למחוק את הציורים הפרובוקטיביים והם בתגובה החלו לקלל ולתקוף את היהודים.

“הנושא הזה הוא לא בדיחה. מדובר באידיאולוגיה שהביאה לרציחתם של שישה מיליון יהודים על ידי הנאצים”, צוטט אריאל כהן סבן, מראשי הקהילה היהודית בארגנטינה.

הוא הוסיף כי “אנחנו חושבים שאם הנערים הללו היו מעל גיל 16, צריך גם להטיל עליהם עונשים של חודש עד שלושה חודשי מאסר כי מה שהם עשו נחשב לעבירה פלילית בארגנטינה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות