‘משמרת הצניעות’ הסגירה למשטרה תלמיד ישיבה חוצניק שתקף קטינים

שיתוף פעולה חסר תקדים: מעצרו של החשוד, בן 23 תושב ארה"ב, שנעצר בצפת לאחר תרגיל שביצעו אנשי משמרת הצניעות, הוארך בשבוע • בכיר לחרדים 10: "נגמרו 'החגיגות', כולם בעד להתלונן. גם רבנים וגם ה'משמרת'. מנסים להציע טיפול, אם יש שיתוף פעולה, בסדר. אם לא - למשטרה"
חיים טוויל
ז' אב התשע"ו / 11.08.2016 12:53

תלמיד ישיבה חסידית בירושלים, בן 23, נעצר שלשום על ידי המשטרה, בחשד שתקף קטינים ונערים בגילאי 13-15, וביצע בהם מעשים חמורים.

הצעיר, תושב ארצות הברית, נעצר על ידי שוטרים בצפת, לשם נמלט לדברי גורמים במשמרת הצניעות, לאחר שיתוף פעולה תקדימי בין המשטרה ל’משמרת’.  

הפרשה החלה לאחר שגורמים ממשמרת הצניעות קיבלו מידע על מעשיו של החשוד. תחילה יצרו עמו קשר והזהירו אותו: או שאנחנו נותנים לך כרטיס הביתה לארצות הברית, בלי אפשרות לחזור לישראל, או שאנו פונים למשטרה.

הצעיר השיב, לדבריהם, בחוצפתו: “אני מצפצף עליכם”.

בעקבות כך פנו אנשי משמרת הצניעות אל אחיו – אולם גם במקרה זה ללא הצלחה. כאשר יצרו קשר עם הוריו, הם השיבו: “תעשו עם הבן שלנו מה שאתם רוצים. אנחנו לא יכולים לעזור…”

לאור כך, שיגרו אנשי משמרת הצניעות, לאחר התייעצות עם רבנים, חלק מהנפגעים כדי להתלונן במשטרה.

לחשוד נודע על כך והוא נמלט, לדבריהם, לצפת. בשלב זה ביצעו אנשי משמרת הצניעות תרגיל: אחד מהם התקשר אליו שלשלום, כדי לשוחח עמו, כאשר תוך כדי שיחה ביצעה המשטרה איכון של הטלפון. שוטרים הגיעו אל המקום בו שהה במהירות – ועצרו אותו.

אתמול הוארך מעצרו בבית המשפט בשבוע – עד יום שלישי הבא.

בכיר המעורה בפרשה אומר לחרדים 10: “היום נגמרו ‘החגיגות’, כולם בעד להתלונן. גם רבנים וגם משמרת הצניעות. בהתחלה מנסים להציע טיפול, אם יש שיתוף פעולה, אז בסדר. ואם לא – מיד מתלוננים במשטרה”.

ממשטרת ישראל אישרה כי אכן בוצע מעצר.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    כתבתם: אנחנו שולחים לטיפול ואם לא אז למשטרה
    14/08/2016 00:28
    שלי
  1. ואני שואלת: מה הטיפול שישנו?
    לפי הסיפור הטיפול שהוצע היה לתת לו כרטיס אל חזור לחו”ל זה נקרא לטפל?????. אני מכירה ילדים שנפגעה מאדם שהועבר כטיפול מי-ם לב”ב. ואדם נוסף שהועבר מק. ספר לב”ב כנ”ל…
    כמו כן אני שמעתי שאין טיפול רלוונטי לציבור שומרי תו”מ ודי לחכימא ….
    אז אולי במקום לפרסם כתבות זוועה וליצור אווירה של נורמליזציה לעניין כ”כ רגיש תרימו את הכפפה ותציעו טיפול הולם לפוגעים (שפעמים רבות הם נפגעים לשעבר שלא טופלו כראוי) אולי ריטורנו יסכימו????
    אני כותבת לא כדי להקניט אלא מכאב אמיתי ומפחד על ילדיי וילדי ישראל הטהורים.