בשל האסונות של המשחק המטריף: ביטוח חדש נגד נזקי ‘פוקימון גו’

הדיווחים על פציעות קשות של שחקני 'פוקימון גו' בארץ וברחבי העולם הובילו את חברת AIG להציע את המובן מאליו: ביטוח לעוסקים בפעילויות אתגריות, ביניהם גם המשחק שמטריף עשרות מיליונים ברחבי העולם
אליעזר היון
כ"ה תמוז התשע"ו / 31.07.2016 15:05

משחק ה’פוקימון גו’, שמטריף עשרות מיליונים ברחבי תבל, גבה מחירים לא פשוטים ממשחקים רבים, בהם גם בישראל. כעת מגיע מגיע הפרסום הבא, שנראה היה אך צפוי: הצעה לביטוח ‘פוקימון’.

על פי הדיווח ב’ידיעות אחרונות’, חברת AIG  יוצאת בקמפיין למכירת ביטוח התאונות האישיות שלה, המותאם בין היתר לעוסקים בפעילות אתגרית.

הביטוח יעניק פיצוי כספי מיידי למבוטחים במקרים של פציעות ואף מוות כתוצאה מתאונות, כאשר בהם כלולים גם נפגעי המשחק האהוב ביותר כיום: ‘פוקימון גו’.

כפי שדווח בחרדים 10 פוקימון היא סדרת משחקים יפנית ותיקה מאוד של חברת נינטנדו. המשחק הראשון יצא בשנת 1996 לגיים בוי (כן, היו בו משחקים שאינם טטריס) – והפך ללהיט.

מה הקונספט של המשחק החדש?

ובכן תופסים פוקימונים, שהם מפלצות חמודות שמסתובבות בעולם. את הפוקימונים אפשר ללכוד בתוך כדור מיוחד, ואז לגרום להם להלחם זה בזה בשביל להעלות ברמות ולהפוך לאלוף פוקימונים.

מה שמיוחד בגירסה החדשה הוא, שאת לכידת הפוקימונים עושים בהתאם למיקום של השחקנים בעולם האמיתי. אם לא תצאו לטייל, לא תוכלו להיתקל בפוקימונים חדשים, שמופיעים בהתבסס על מיקום ה-GPS שלכם.

בשבוע האחרון דווח כי נערה בת 15 וחצי מכרמיאל הובהלה לחדר מיון במרכז הרפואי בנהריה, לאחר שנפלה מאופניה במהלך ניסיון ללכוד פוקימון. היא אושפזה בטיפול נמרץ ילדים במצב בינוני ויציב.

ד”ר זאב סוניס, מנהל טיפול נמרץ ילדים במרכז הרפואי אמר בין היתר: “הילדה סובלת משבר קווי בגולגולת ומדימום מוחי. מצבה התייצב ואנו עוקבים אחריה תוך ביצוע בדיקות דימות על פי הצורך.

“לצערי בקיץ הזה אנו רואים עלייה במספר הפגיעות בקרב ילדים ובני נוער ברחבי הארץ משני תחומים עיקריים: נפילות מאופניים חשמליים ומרדף אחרי פוקימון. לצערי רבים מההורים אינם מודעים למשחק החדש וגם לסכות הרכיבה ללא מיגון על אופניים חשמליים ורגילים כאחד.

“הפוקימון הפך טרנד שמטשטש בעיקר בקרב צעירים סכנות כמו כבישים, בורות בדרך, מאגרי מים ועוד. יש צורך להעלות את הנושא למודעות כדי למנוע את האסון הבא”.

גם בראשל”צ נפצע ביום חמישי ואושפז בחדר הלם במרכז הרפואי אסף הרופא גבר בשנות ה-30 לחייו, במצב בינוני ויציב, לאחר שנכנס בזכוכית בשעה שצד פוקימון.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    סתם מיותר
    02/08/2016 16:42
    עינת
  1. אפליקציה מיותרת לחלוטין
    מביאה את הילדים למצב של סכנות רבות
    אני לא מבינה למה לא מסירים את האפליקציה הזאת
    למה אנשים יושבים בחיבוק ידיים בזמן שיש אפליקציה כזאת מסוכנת.