אלמנת הצעיר שטבע בחדרה בכתה: “ישראל בעלי, אני רוצה אותך…”

חמיו של ישראל וקנין ז"ל, שטבע אמש למוות בחדרה, מספר על הרגעים הדרמטיים: "נכנסתי וניסיתי להציל אותם ולא עלה בידי. הבן שלי שם אותו על הכתפיים ויחד איתי משכתי את ישראל לחוף" • "לאחר מכן עשיתי לו החייאה, וראיתי שאין לו כבר דופק ונשימה"
יוני גרין
א' תמוז התשע"ו / 07.07.2016 11:12

הרב דוד ביטון, חמיו של ישראל וקנין ז”ל, בן 25, מהקהילה החרדית בחרדה, שטבע אמש (רביעי) למוות בעת ששחה בשפך נחל חדרה, כאשר חגג יום הולדת 25 עם בני משפחתו – סיפר הבוקר בראיון ל’קול חי’ על הרגעים הדרמטיים.

“בשעה ארבע בערך הגענו לחוף של נחל חדרה, עשינו לו יומולדת, הוא בדיוק נהיה בן 25, עשינו על האש וצחקנו ושמחנו, יחד עם הבן שלו הקטן. אחרי שאכלנו, הילדים אמרו: ‘באו נלך עם הילדים במים בקצה ונאכל אבטיח’. אמרתי להם: ‘אני נשאר פה לשמור על הילדים’.

בשלב מסוים הוא הבין כי הצעירים נסחפו במים. “פתאום, שני החתנים שלי והבן שלי, בשבריר שניה נסחפו למים. התקשרו אלינו בטלפון ואמרו לי: ‘אבא תבוא דחוף, הם נסחפים במים’, היה מרחק גדול ביני לבינם, האדמה הייתה חולית, הורדתי את הבגדים, נכנסתי וניסיתי להציל אותם ולא עלה בידי. הבן שלי שם אותו על הכתפיים ויחד איתי משכתי את ישראל לחוף.

“לאחר מכן עשיתי לו החייאה, וראיתי שאין לו כבר דופק ונשימה עד שבאו כוחות ההצלה”.

במהלך הראיון נשמעה האלמנה זועקת בבכי: “ישראל בעלי, אני רוצה אותך” – והמראיין סיים את השיחה.

המנוח ז”ל הוא בנו של השו”ב הרב חנניה וקנין מרכסים. הוא נישא לבתו של הרב דוד ביטון, איש החברה קדישא בחדרה, ועבר להתגורר בעיר. הוא הותיר אחריו את רעייתו בהריון ותינוק.

אביו אושפז בבית החולים לאחר שקיבל את הבשורה המרה.

ההלוויה תצא מבית הוריו רחוב התמר 5 ברכסים בשעה 17:00 לבית העלמין בכפר חסידים.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות