גואטה משתלח בנתניהו על מינוי רן ברץ: איך לא רעדו לך הידיים? בושה

השליח של דרעי? ח"כ יגאל גואטה מש"ס תוקף את נתניהו על רקע מינויו של ד"ר רן ברץ לתפקיד יועץ לענייני נאומים • "איך מינית אדם שדיבר על מרן בצורה מחפירה שכזו? בושה וכלימה. כל מילותיך היפות על הערכתך למרן הן שקר וכזב, תעתועי מילים שלא עולים בקנה אחד עם מעשיך, כהרגלך בקודש" • והוא מאיים: "היום החלה הספירה לאחור. תתעורר!"
יוני גרין
ט"ז סיון התשע"ו / 22.06.2016 09:16

ח”כ יגאל גואטה מש”ס תקף הבוקר (רביעי) בחריפות את ראש הממשלה בנימין נתניהו, על שמינה את ד”ר רן ברץ לתפקיד יועץ לענייני נאומים, במקום ראש מערך ההסברה הלאומי.

ברץ התבטא בעבר נגד הרב עובדיה יוסף זצ”ל וש”ס, כשכתב: ”הרב עובדיה נתן תחושת כבוד ושייכות לרבים, ובכל זאת דעתי הכללית על המפעל שלו שלילית מאוד. הוא הזיק לא רק למדינת ישראל, אלא גם במידה רבה לאותם אנשים שלהם בא לעזור”.

ח”כ גואטה כתב על כך בדף הפייסבוק שלו: “אפשר לרמוס חלק מהאנשים כל הזמן, אפשר לזלזל בכולם חלק מהזמן, אי אפשר לרמוס ולזלזל בכולם כל הזמן, על אף שאנו סולדים מדרך זו. בוודאי לא לעשות זאת למפלגה אחראית ונאמנה כמו ש”ס”.

גואטה טוען כי נתניהו הלך במינוי הנוכחי צעד אחד יותר מדי. “זה כבר לא רמי סדן ולא לסדר תפקידים בתאגיד השידור הציבורי, וזה גם לא הגיבוי המופרז שאתה נותן לדרישותיהם של הרפורמים על מנת לכסות על יחסיך העכורים שהצלחת בכישרון רב לבנות עם הממשל בארה”ב – זה כבודו של מרן, פאר הדור הרב עובדיה יוסף זצ”ל”.

גואטה ממשיך ומשתלח: “איך לא רעדו לך הידיים כשמינית אדם שדיבר על מרן בצורה מחפירה שכזו? בושה וכלימה. כל מילותיך היפות על הערכתך למרן הן שקר וכזב, תעתועי מילים שלא עולים בקנה אחד עם מעשיך, כהרגלך בקודש”.

גואטה מזכיר כי הרב עובדיה כינה את נתניהו “עיזה עיוורת” – וכותב:  “כנראה שכשמרן אמר עליך ‘עיזה עיוורת שכולם הולכים אחריה’ הוא ניסה ללמד עליך זכות שאתה לא רואה לאן אתה הולך. לאן אתה רוצה להגיע? רמיסת כבודו של מרן וכבודם של מיליון האנשים שליוו אותו למנוחת עולמים לא יסולח לך, וכל אשר תעשה לא יצלח”.

את דבריו סיים בנימה מאיימת על הישארות נתניהו בתפקיד ראש הממשלה: “היום החלה הספירה לאחור. תתעורר!”.

הדפס כתבה

6 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    די לצביעות
    22/06/2016 10:27
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  1. המקללים הגדולים באים מש”ס

  2. ח'כ גואטה ביבי ושפת ביבים
    22/06/2016 11:32
    משה
  3. אולי יוכל להסביר לנו כבוד הח’כ המהולל –על איזה איסור עבר האד’ ברץ בבקורתו על מורון? גם אם הח’כ צודק–אין הצדקה לדבר בשפת השוק–אמנם מורונו דיבר כך–אך כידוע לו מותר. ואם הוא מחפש “צומי” אולי יתעסק בדברים לתועלת הציבור? ולא בהצהקות נבובות? אותנו לימדו שכשאין נימוקים משכנעים אז צועקים.

  4. גואטה
    22/06/2016 13:40
    אחד
  5. מה העניין להשתלח אם אין לך יכולת לעשות שום דבר זה רק יזיק לקואליציה וממילא לציבור החרדי

  6. מסכים עם ח
    22/06/2016 18:09
    אברהם
  7. כל ההערכה לח”כ גואטה שיודע להגיד את המילים הנכונות,

    • אברהם   22/06/2016 18:28

      יישר כוח

  8. גואטה תמשיך האשכנזיםהלא מוסריים פוחדים
    23/06/2016 09:14
    כ
  9. אשכנזים קטנים!