האימה מדיסניוורלד: נמצאה גופת הילד שנגרר על ידי תנין מול הוריו

גופת הפעוט בן השנתיים שסיפור גרירתו על ידי תנין למעמקי האגם הסעיר את העולם - נמצאה במהלך הלילה האחרון • השריף המקומי: "ההורים היו נסערים מאד, אך גם חשו הקלה על כך שהגופה לפחות נמצאה"
אליעזר היון
י' סיון התשע"ו / 16.06.2016 12:53

גופתו של הילד בן השנתיים, שנגררה על ידי תנין בחוף אגם באורלנדו נמצאה במהלך הלילה האחרון על ידי צוללנים.

בניו-יורק פוסט דווח, כי לאחר חיפוש רחב היקף שכלל מסוקים, מכשירי סונאר וצוללנים, נמצא גופת הילד. במהלך החיפושים נאלצו הצוללנים להרוג ארבעה תנינים.

הפרשה, שעוררה עניין רב ברחבי העולם, החלה כאשר אליגטור (תנין) גרר את הפעוט לתוך האגם. למרות נסיונותיו של האב לחלצו, הילד והתנין נעלמו במצולות האגם.

הפעוט בן השנתיים שיחק  על קו החוף של אגם מלאכותי, בזמן שמשפחתו נחה בסמוך. התנין, שהגיח לפתע מן המים, לכד את הילד במלתעותיו והחל לגרור אותו אל תוך האגם.

אורכו של התנין עמד על 6 רגל (כשני מטרים), והאב שהבחין באירוע המחריד זינק למים וניסה לחלץ את בנו. אלא שהתנין הצליח לגבור על האב, וגם על האם שנזעקה לסייע, ונעלם עם הפעוט במעמקי המים.

השריף המקומי ג’רי דמינגס סיפר: “הילד שיחק על החוף לפני שהתנין עלה לחוף וגרר אותו לתוך המים. לאחר שהאב והמציל נכשלו בניסיונם להציל אותו, התנין המשיך בשחייה לעומק המים יחד עם הפעוט אותו לכד”.

לאחר מציאת הגופה הגיע השריף מלווה באיש דת להורים ובישר להם על מציאת הגופה: “המשפחה היתה נסערת כמובן, אבל גם חשה הקלה כי הגופה נמצאה”, אמר.

לדברי גורמים ברשויות הטבע של אורלנדו, בחוף בו שהתה המשפחה נאסרה הרחצה, אולם הסבירות כי תנין יגיע אל קו החוף ויתקוף את אחד מן המבקרים היתה נמוכה מאד.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    תנין חטף ילד
    17/06/2016 15:13
    ירון אוסטרובסקי
  1. תנינים מכל המינים, טורפים סתגלניים. מסוגלים לצוף שעות כשרק עיניהם ואפם בולטים כך הם לא נראים. כשטרף מתאים מתקרב לקו המים, מזנקים, גוררים והורגים בהטבעה. אח”כ אוכלים. לכן צריך להתייחס לכל מקום בו עלול להיות תנין, כאילו בטוח יש בו. זה אמור על מקומות באמריקה, אוסטרליה, אפריקה ועוד. בשימת לב פשוטה ניתן למנוע אסון מחריד.