פעוט נשכח ברכב באשדוד ונפטר. האב: “נזכרתי אחרי שלוש שעות”

טרגדיה: אב חרדי שכח פעוט ברכב חונה באשדוד • האבא למשטרה: "שכחתי אותו באוטו ונזכרתי אחרי שלוש שעות, ואז רצתי לאוטו והוצאתי אותו" • לכוחות ההצלה לא נותר אלא לקבוע את מותו • הצלה: "לא הייתה אפשרות להציל את חייו, לאחר איבוד נוזלים וכוויות" • הלוויה תצא בשעה 16.30
חיים טוויל
כ"ב אייר התשע"ו / 30.05.2016 12:40

הפעוט אליה ווינגוט, בן שנה ושלושה חודשים, בן למשפחה חרדית מאשדוד, נפטר היום (שני) לאחר שנשכח ברכב ברחוב מילמן בעיר.

מסע הלוויה ייצא בשעה 16.30 מבית העלמין באשדוד.

האב שכח את הפעוט ברכב, אחרי שסיים לפזר את ילדיו בבתי הספר והגנים. כשלוש שעות מאוחר יותר נזכר האב כי שכח את הפעוט, והגיע במהירות אל הרכב, שם מצא אותו מחוסר הכרה.

כוחות הצלה שהוזעקו לזירה ניסו לבצע פעולות החייאה בפעוט, אך לא נותר להם אלא לקבוע את מותו.

אביו של התינוק סיפר לשוטרים שהגיעו לזירה כי שכח את בנו למשך שלוש שעות. “יצאתי בבוקר לקחת את הילדים לבתי הספר ולגנים והתינוק היה איתי. אחרי שחזרתי, שכחתי אותו באוטו ונזכרתי אחרי שלוש שעות, ואז רצתי לאוטו והוצאתי אותו”.

מחקירה ראשונית של המשטרה עולה, כי למשפחה יש 4 ילדים. האב פיזר אותם בבוקר בגנים ובבתי הספר, חזר הביתה – והלך לישון, כשהתינוק עדיין שוהה ברכב.

כשהאב התעורר בסביבות השעה 12 בצהרים הוא קלט שמשהו אינו כשורה, ירד למטה ומצא את התינוק במכונית.

ויינגוטמתוך פייסבוק

מנהל מרחב לכיש במד”א עמי איבגי סיפר: “כשהגענו למקום ראינו תינוק כבן שנה ושלושה חודשים כשהוא מחוסר הכרה עם סימני מכת חום קשה. הוא היה ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותו במקום”.

בני מנלה, מתנדב ביחידת האופנועים של איחוד הצלה שהגיע ראשון לזירה, סיפר: “כשהגעתי למקום נתקלתי בילד כבן שנה ללא הכרה וללא דופק ונשימה. לפי דברי עוברי אורח הילד נשכח ברכב של בני המשפחה משעות הבוקר, וכשאביו הגיע לקחתו הוא היה ללא רוח חיים.

“למרבה הצער לא הייתה אפשרות להציל את חייו, לאחר איבוד נוזלים וכוויות עקב שהות ממושכת של הילד ברכב”.

פעוט נשכח ברכבאלי דדון, חדר פיקוד תיקשורת

מהמשטרה נמסר כי נפתחה חקירה לבדיקת נסיבות האירוע.

בארגון איחוד הצלה שבים וקוראים לציבור שלא להשאיר ילדים בכלי רכב ללא השגחה, אפילו לא לרגע – בפרט בימים אלו, עם תחילת עונת הקיץ והעלייה בטמפרטורות. “זהירות ונקיטה בכללי הבטיחות תימנע אסונות מיותרים”, אומרים בארגון.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות