לפיד מודה: ראש הממשלה בנימין נתניהו יריב קשה. אני נוהג בו בכבוד

יו"ר מפלגת 'יש עתיד', ח"כ יאיר לפיד, התראיין אצל העיתונאי ג'פרי גולדברג על הבמה בוועידה השנתית של הליגה נגד השמצה בוושינגטון - והצהיר: "זה הזמן של הציבור הישראלי להתקדם ואני עושה את זה בכבוד" • "אני לא אוהב שפוליטיקאים בונים מנהיגות על ידי השמצות של ראש הממשלה" • הבהיר כי אין בכוונתו להצטרף לקואליציה של נתניהו
יוני גרין
ח' אייר התשע"ו / 16.05.2016 19:21

יו”ר מפלגת ‘יש עתיד’, ח”כ יאיר לפיד, השתתף היום (שני) בוועידה השנתית של הליגה נגד השמצה בוושינגטון. במהלך האירוע הוא התראיין על הבמה אצל העיתונאי ג’פרי גולדברג.

בפתח הדברים ציין גולדברג את העלייה של ‘יש עתיד’ בסקרים האחרונים והתייחס למועמדות של לפיד לראשות ממשלה. גולדברג שאל את לפיד מה האלטרנטיבה שהוא מציע כמועמד לראשות הממשלה.

 יו”ר ‘יש עתיד’ הודה כי ראש הממשלה נתניהו הוא יריב קשה. ”אבל”, לדבריו, “מנהיגות קשורה גם לזמן, אתה צריך את המנהיג הנכון לזמן נכון. זה הזמן של הציבור הישראלי להתקדם ואני עושה את זה בכבוד.

”אני לא אוהב שפוליטיקאים בונים מנהיגות על ידי השמצות של ראש הממשלה ואני נוהג בו בכבוד, אבל זה הזמן של ישראל להתקדם וזו הסיבה שהצטרפתי לפוליטיקה”.

לפיד אמר עוד:  “אני עובד קשה מאוד קשה כדי להשיג את המטרה ולהוביל את מדינת ישראל. אנחנו מציעים לציבור תכנית מפורטת שתצעיד את ישראל במסלול הנכון”.

לפיד נשאל על הניסיונות להקים ממשלת אחדות והבהיר כי אין בכוונתו להצטרף לקואליציה. “אנשים עסוקים רק באיזה תפקיד הם רוצים להיות במקום במה שהם רוצים לעשות למען המדינה. הפוליטיקאים כל כך עסוקים בעצמם, שהם שוכחים שיש להם מטרה והיא לשרת את הציבור”.

על היחסים בין ישראל לארה”ב אמר: “אני לא מאשים אף אחד מהמנהיגים. היחסים בין ישראל לארה”ב יותר עמוקים מיחסים בין שני אנשים. היחסים בין המדינות אותנטיים ויציבים יש לנו ערכים משותפים ואין מה לדאוג”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות