רבנים: “כל מחבל ערבי היוצא מביתו לפגוע ביהודי – לירות בו בלי חשבון”

עשרות רבנים השתתפו בירושלים בכנס מיוחד 'למען בטחון עם ישראל' • הזהירו שלא לצרף לממשלה "אישים ומפלגות המצהירים במפורש על רצונם להאיץ את המשא ומתן למסירת שטחים"
קובי פינדרוס
ח' אייר התשע"ו / 15.05.2016 21:29

רבנים, חברי עמותת ‘פיקוח נפש’ התכנסו היום (ראשון) בבית המדרש של האדמו”ר מבוסטון בשכונת הר-נוף בירושלים, לכנס ‘למען ביטחון עם ישראל בארץ הקודש’.

בכנס השתתפו עשרות רבנים ביניהם, האדמו”ר מבוסטון, רבה של העיר צפת – הגאון רבי שמואל אליהו, ראש מכון המקדש – הרב ישראל אריאל, הרב יוסף גרליצקי – רב מרכז תל אביב ורבנים נוספים.

בהודעה שפרסמו לאחר הכנס כתבו הרבנים: “הדרך היחידה לעקור מהשורש את גל הטרור של המרצחים הערביים בארץ הקודש, היא אך ורק על ידי עמידה חזקה של ממשלת ישראל שלעולם לא תקיים משא ומתן על שטחי ארץ הקודש, הבעת חרטה על הנסיגות הקודמות ו’ההצהרה האומללה’ של שתי מדינות לשני עמים”.

לפי דיווח בערוץ 7, במהלך הכנס התייחסו הרבנים להתבטאויות של בכירים בממשלה שהוגדרו  כ’מטופשות’, המסכנות את חיילי צה”ל ואזרחי ישראל ואמרו: “כל מחבל ערבי היוצא מביתו מתוך כוונה לפגוע ביהודים – מאבד זכות קיום ויש לירות בו ללא חשבונות מיותרים. מי שאינו רוצה לפעול בדרך זו, אין לו לשאת בתפקיד של אחריות ﬠל בטחון ישראל – ‘איש הירא ורך הלבב ילך וישוב לביתו”‘.

הרבנים גם הזהירו שלא לצרף לממשלה “אישים ומפלגות המצהירים במפורש על רצונם להאיץ את המשא ומתן למסירת שטחים”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות