תיעוד: כוח דובדבן עוצר חשודים בפיגוע המטען בערב יום הזיכרון בחיזמא

כוחות הביטחון עצרו שני מחבלים החשודים בביצוע הפיגוע שאירע ביום שלישי בכניסה לכפר חיזמא בבנימין, בו נפצע קצין צה"ל • יעלון למד על מצבו ועל קורותיו דרך לוח הכתיבה בו הוא משתמש: "הוא ומשפחתו מגלים תעצומות נפש של ממש״
חיים טוויל
ז' אייר התשע"ו / 15.05.2016 18:56

בפעילות משותפת של שירות הביטחון הכללי, צה”ל והמשטרה, נעצרו שני מחבלים המעורבים בפיגוע המטען שאירע ביום שלישי שעבר בכניסה לכפר חיזמא בבנימין, בו נפצע קצין צה”ל שחר רודיטי באורח קשה.

משירות הביטחון הכללי נמסר, כי חלה התקדמות משמעותית בחקירת השניים.

שאר הפרטים מצויים תחת צו איסור פרסום.

הקצין, מפקד מחלקה בדרגת סגן-משנה, זיהה חפצים חשודים במהלך סיור בכביש המוביל לכפר חיזמא, ואחד מהם התפוצץ. מאוחר יותר התברר שמדובר בשרשרת מטעני חבלה מאולתרים.

כלי תקשורת פלסטיניים דיווחו לאחר הפיגוע, כי כוחות הביטחון פשטו על חנויות ובתים בכפר, בסמוך למקום הפיצוץ והחרימו קלטות ממצלמות אבטחה.

בתוך כך חל שיפור נוסף במצבו של הקצין, אשר נפצע בפניו כתוצאה מהתפוצצות המטען. מצבו כעת בינוני, הוא בהכרה מלאה ומתקשר עם בני משפחתו.

היום הגיע לבקרו שר הבטחון משה (בוגי) יעלון, ולמד על מצבו ועל קורותיו דרך לוח הכתיבה בו הוא משתמש על מנת לתקשר, עקב הפציעה שאינה מאפשרת לו לדבר.

״התרגשתי לבקר את הקצין ולפגוש אותו ואת משפחתו, המגלים תעצומות נפש של ממש״, אמר השר אחרי שקיבל מרופאי הדסה סקירה על מצבו הרפואי ועל הניתוח הממושך שעבר.

“מה שנדרש עכשיו הוא זמן עד השיקום. יש כאן רופאים מצוינים וסביבה תומכת, ואני בטוח שכוח הרצון שלו ושל משפחתו יסייע לו לחזור לחיי עשייה ויצירה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    עמדת הפסיכיאטרים לא השתנתה יעלון גולן ואייזנקוט לא ירפאו לעולם
    15/05/2016 19:50
    YAEL BRONS
  1. והפסיכיאטרים איבדו רצון או תקוה לעזור לו לאייזנקוט או לגולן אשרינו שיש רופאים ובני משפחה שמעל ליבם עוזרים להקל על הסבל שגזר על עמינו הכשלון בזיון יעלון וסר הבטחון שלנו בע(צ)מינו