סטודנט בהרווארד שאל את לבני: “איך ייתכן שאת כל כך מסריחה?”

בכנס בבית הספר למשפטים של אוניברסיטת הרווארד היוקרתית הפנה סטודנט שאלה אנטישמית לח"כ ציפי לבני נשיאי אגודת הסטודנים גינו: "רטוריקה אנטישמית בוטה. הנאצים קידמו את רעיון ה'ריח' של היהודים כחלק מהתעמולה שלהם להצגת היהודים כעם נחות"
נתן פרל
י"ג ניסן התשע"ו / 21.04.2016 10:28

חוויה כזו לא עברה, כנראה, ציפי לבני כבר זמן רב.

בשבוע שעבר נשאה חברת הכנסת מהמחנה הציוני דברים בכנס בבית הספר למשפטים של אוניברסיטת הרווארד היוקרתית,  בפני כ-150 סטודנטים ואנשי סגל.

לפי דיווח באתר וואלה, בשלב הצגת השאלות מהקהל, תקף אותה אחד הסטודנטים והפנה לעברה שאלה אנטישמית: “השאלה שלי לציפי לבני – איך ייתכן שאת כל כך מסריחה?”

על פי ה’אובזרבר’ הבריטי, מדובר בנשיא ארגון סטודנטים בקמפוס. “זה לגבי הריח שלך, הריח של ציפי לבני, הוא מאוד מסריח”, הוסיף.

הדברים גררו גינויים  מצד נשיאי אגודת הסטודנטים בבית הספר למשפט עברי, שאמרו כי מדובר ב”רטוריקה אנטישמית בוטה”.

הודעת הגינוי פורסמה גם בעיתון עצמאי המופץ בבית הספר למשפטים, בה נכתב: “הנאצים קידמו את רעיון ה’ריח’ של היהודים כחלק מהתעמולה שלהם להצגת היהודים כעם נחות”.

בעקבות הגינויים פרסם הסטודנט התנצלות: “נראה שיש קצת בלבול, אני לעולם לא אקרא למישהו ‘יהודי מסריח’, בשום פנים ואופן. כל הערה בנוסח זה היא דוחה לחלוטין”, כתב בהודעה שפורסמה בעיתון בקמפוס. “אני נחרד מהמחשבה שחלק מהקוראים האמינו שאני מסוגל לומר דבר כזה. אם הייתי חושב שדבריי יתפרשו כאנטישמיים – לא הייתי אומר זאת”.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    זה בגלל ההערינג...
    12/05/2016 12:55
    חיים
  1. הפולנייה לא יכלה להתאפק, אכלה כמה זנבות הערינג לפני ההרצאה, וזו היא התוצאה..