בנט להרצוג: הערבים הם לא זועביז. עודה: “בוז’י חקיין זול של נתניהו”

יו"ר הבית היהודי נפתלי בנט על דבריו של יצחק הרצוג: "לאחרונה נהייתה אופנה לתקוף את ערביי ישראל" • שלי יחימוביץ: "תגובה הולמת של ראש האופוזיציה להפגנת הימין הקיצוני?"
נחמן גור
י"ב ניסן התשע"ו / 20.04.2016 11:58

יו”ר הבית היהודי ושר החינוך, נפתלי בנט, התייחס הבוקר (רביעי) בטקס הרמת כוסית לחג הפסח של עובדי משרדו לסערה הפוליטית בעקבות דבריו של יו”ר המחנה הציוני, ח”כ בוז’י הרצוג נגד הערבים.

“אני מוצא לנכון הבוקר להתייחס לדברים שנאמרו ביממה האחרונה. לאחרונה נהייתה אופנה לתקוף את ערביי ישראל, ופה אני רוצה לומר: ערביי ישראל לא נוהרים, הם לא ׳זועביז׳, ואנחנו לא שונאים אותם.

“ערביי ישראל הם חמישית מאזרחי ישראל, וילדי ערביי ישראל הם תלמידי מערכת החינוך הישראלית, ואני שר החינוך של כולם, ואנחנו אוהבים את כולם”.

בנט הוסיף: “אני חושב: לו אני הייתי ילד ששומע דברים כאלה ברדיו, איך אני הייתי מרגיש. דווקא לקראת חג הפסח, אנחנו צריכים לגלות יותר תבונה ורגישות  – ואהבה”.

גם  חברת הכנסת שלי יחימוביץ’ תקפה את מנהיג מפלגתה. היא שיתפה את הידיעה על דבריו של הרצוג בטוויטר – וכתבה: “תגובה הולמת של ראש האופוזיציה להפגנת הימין הקיצוני?”

ראש הרשימה המשותפת, ח”כ איימן עודה אמר בתגובה לדברי הרצוג, כי הוא אינו רלוונטי ואינו מנהיג. לדבריו, היה עליו להתפטר כבר מזמן מראשות האופוזיציה.

“הרצוג הפך עצמו לחקיין זול וחיוור של נתניהו”, אמר עודה.

ח”כ עיסאוי פריג’ ממרצ הגיב: “מסתבר שהרצוג מודאג מכך שדימויה הציבורי של מפלגתו אינו גזעני מספיק. הדרך שהרצוג מוביל את מפלגת העבודה היא דרך של  אובדן שרידי חוט השדרה המוסרי והאידיאולוגי של המפלגה שאיבדה מזמן כל קשר לשמאל ולערכיו. הרצוג מוכיח שוב ושוב שהוא לא יותר ממדקלם סיסמאות נבוב, אדם שמשרת יו”ר האופוזיציה גדולה בהרבה על מידותיו העסקניות”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות