דרמה בבנק הפועלים: המנכ”ל ציון קינן הודיע על התפטרותו

קינן הודיע כי יפרוש מתפקידו בתוך 6 חודשים, בתום 38 שנים בבנק ויותר מ-7 שנים בתפקיד • בהודעה לבורסה נמסר: "ציין שהוא משאיר בנק חסון"
שייע קליין
כ"א אדר ב' התשע"ו / 31.03.2016 15:23

ציון קינן, מנכ”ל בנק הפועלים, העביר בצהריים (חמישי) לדירקטוריון הבנק הודעה מוקדמת על סיום כהונתו בבנק בתום שישה חודשים מהיום, לאחר 38 שנות עבודה בבנק, מתוכן שבע שנים בתפקיד המנכ”ל.

קינן נימק את פרישתו ברצונו לפנות לאתגרים עסקיים חדשים, בארץ ובחו”ל, לאחר שנים רבות של עשייה למען הבנק. הוא הוסיף, כי ימשיך לסייע לבנק הפועלים גם בעתיד בכל נושא ועניין שאליו יתבקש”.

בהודעה של הבנק לבורסה נכתב, כי קינן “ציין כי הוא משאיר בנק חסון שהינו המוביל במערכת הבנקאות בישראל והביע את ביטחונו כי בנק הפועלים ימשיך לשגשג ולהוביל גם בעתיד”.

קינן החל את דרכו בבנק הפועלים בתפקיד זוטר, ובמשך השנים מילא שורה של תפקידים מגוונים, ובהם: מנהל בית הספר להדרכה בנקאית, מנהל אגף משאבי אנוש, מנהל אזור הדרום, מנהל אגף בנקאות קמעונאית, משנה למנכ”ל והממונה על חטיבת משאבי אנוש ולוגיסטיקה, הממונה על החטיבה הקמעונאית, מ”מ מנכ”ל והממונה על החטיבה העסקית ועוד.

קינן מסר: “במשך 38 שנים באתי בכל בוקר לבנק הפועלים בתחושה של שליחות וגאווה, ואמשיך לעשות זאת גם בחצי השנה הקרובה, עד לסיום תפקידי. השגת היעדים האסטרטגיים והתוצאות הכספיות, שהגיעו לשיא בשנה האחרונה, ממצבות אותנו כמוסד הפיננסי המוביל בישראל ומשקפות את המאמץ הקבוצתי של נבחרת המנהלים והעובדים הטובה ביותר בארץ, שבלעדיה הבנק לא היה מגיע להישגים אלה. אני אמשיך ללוות את הבנק ככל שיידרש בכל עת.

“הבנק היה לביתי השני, ועם הגיעי לגיל 60, אחרי 38 שנות עבודה בבנק, החלטתי שזה הזמן לפנות לאתגרים עסקיים חדשים, לאחר שהשלמתי את תוכנית הארגון מחדש של הבנק, ששמה אותו בעמדת זינוק מצוינת להתמודדות עם אתגרי העתיד”.

יאיר סרוסי, יו”ר דירקטוריון בנק הפועלים, מסר בתגובה: “אני וחבריי לדירקטוריון קיבלנו בצער את הודעת ההתפטרות של ציון, ואולם אנו מכבדים את בקשתו”. 

מקבוצת אריסון נמסר בתגובה: “אנו מודים לציון קינן על 38 שנות עשייה מרשימה בבנק הפועלים, מתוכן שבע שנים בהן הוביל כמנכ”ל את הבנק להישגים מצוינים ולמוביל בתחומו, בזכות מהלכים עסקיים ואסטרטגיים ארוכי טווח. אנו בטוחים כי דירקטוריון הבנק, ההנהלה והעובדים ימשיכו להצעיד את בנק הפועלים להמשך שגשוג וצמיחה בישראל ובעולם”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות