רמי לוי העלה מחירים במלחמה, גרף מיליונים – ומחלק דיבידנדים

אחרי שטראוס ושופרסל: שתי רשתות ענק נוספות, שהעלו מחירים במלחמה, מחלקות דיבידנדים • 'רמי לוי' העלתה את המחירים בזמן המלחמה ב-4% - ותשלשל לכיס הבעלים 20 מיליון שקלים • רשת 'יוחננוף' רשמה זינוק של 31% ברווחים - 61 מיליון ש"ח יגיעו לכיס של בעלי החברה
חרדים 10
י"ח אדר ב' התשפ"ד / 28.03.2024 12:47

רשת הסופרמרקטים ‘רמי לוי שיווק השקמה’ דיווחה לבורסה על חלוקת דיבדנדים בסך 50 מיליון שקלים. כך דווחה היום (חמישי) דנה ירקצי ב’כאן חדשות’.

מי זה הנגיד ר’ אהרן שליפא הופיע אצלו בחנוכת הבית? • צפו עד הסוף

בעלי העניין, רמי לוי ומשפחתו, המחזיקים ב-40% מהחברה צפויים למשוך דיבדנדים בסך 20 מיליון שקלים.

המהלך מגיע לאחר שבתקופת המלחמה העלתה הרשת, על פי נתוני משרד הכלכלה, את המחירים בכ-4%.

בנוסף לרמי לוי, גם רשת ‘יוחננוף’ רשמה זינוק ברווח התפעולי ברבעון הרביעי של השנה, הנאמד ב-77 מיליון שקלים – עלייה של 31%. מתוך הרווחים תחלק הרשת דיבדנדים בסך 90 מיליון שקלים, מתוכם ימשכו בעלי העניין, בהם נמנים איתן יוחננוף ואחיו, 68% – כ-61 מיליון שקלים.

על פי נתוני משרד הכלכלה, יוחננוף העלתה מחירים במהלך המלחמה בכ-3.5%.

רשת נוספת שגזרה רווחי ענק בעקבות העלאת מחירים בזמן המלחמה היא שופרסל, שרשמה זינוק ברווחים בשנת 2023. בכך, הבעלים החדשים של הרשת, יוסי ושלומי אמיר, לשעבר בעלי חברת פרש מרקט, ימשכו דיבידנד של בגובה 45 מיליון שקלים, לצד חלוקת דיבדנדים בסך של כ-180 מיליון שקלים.

חברת שטראוס הודיעה גם היא לבורסה ביום שלישי על חלוקת דיבידנד בסך של 270 מיליון שקלים לבעלי מניות. שטראוס אחזקות, שנמצאת בשליטתה של עפרה שטראוס ואחיה שמחזיקים ב-57% מהחברה, ימשכו דיבידנד של כ-150 מיליון שקלים.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות