השריפה בבני ברק • המשטרה חוקרת: כל הכוונים נבדקים

חוקר שריפות מטעם מערך הכבאות שלל כי הגורם לשריפה שפרצה בחדר המדרגות בבניין ברחוב הרב פרדו בבני ברק הוא כשל חשמל: קיים חשד כי הגורם לשריפה הוא הצתה • הממצאים הועברו למשטרה להמשך חקירה: "כל הכיוונים נבדקים"
חיים טוויל
כ"א אדר ב' התשע"ו / 31.03.2016 10:49

משטרת ישראל פתחה בחקירת השריפה שפרצה הלילה (חמישי) בחדר מדרגות בבניין מגורים ברחוב הרב משה פרדו בבני ברק. בשריפה נפצעו שישה נפגעים, ביניהם אם ותינוק אשר נפצעו באורח קשה.

כוחות משטרה גדולים, הכוללים אנשי זיהוי פלילי ובלשים, סרקו את איזור השריפה במהלך הלילה, בנסיון לאתר האם בוצעה במקום הצתה.

חוקר שריפות מטעם מערך הכבאות שלל כי הגורם לשריפה היה כשל חשמלי. נמסר כי קיים חשד כי הגורם לשריפה הוא הצתה.

הממצאים הועברו למשטרה להמשך חקירה, ומהמשטרה נמסר כי כל הכיוונים נבדקים.

אל בתי החולים פונו מהשריפה שישה נפגעים: אישה בת 35 ובנה בן השנה – שניהם במצב קשה, לאחר ששאפו עשן רב.

ארבעה נפגעים נוספים פונו במצב קל: גבר כבן 50, אשה בהריון, נער ונערה כבני 15. הנפגעים פונו  לבית החולים על שם ‘שיבא’ בתל השומר והמרכז הרפואי ‘מעייני הישועה’ בבני ברק.

הפצועה קשה היא וועלקא כץ, בתו של הרה”צ רבי ישראל לנדא, נכדת האדמו”ר ממודז’יץ זצ”ל, ובנה.

לאחר שפרצה השריפה עיכבו כוחות המשטרה שהגיעו למקום לחקירה נער שנחשד בהצתה, אך הוא שוחרר מאוחר יותר.

התפללו לרפואת וועלקא בת הינדא עופרא, ואהרן אריה בן וועלקא. 

יהודה הילדסהיים מתנדב באיחוד הצלה שפיקד על האירוע סיכם: “נמסר לנו בשעה 23:14 על שריפה בבניין עם חשש ללכודים. הגענו למקום מספר רב של מתנדבים שגרים בסמיכות למקום ומתנדבים נוספים מיחידת האופנועים של איחוד הצלה.

“השריפה פרצה במחסן בקומה הראשונה בו אוחסן סכך של חג הסוכות מה שאף גרם לעשן סמיך שעלה לדירות נוספות בבניין ובעקבות כך הדיירים שאפו עשן ונזקקו לקבלת טיפול רפואי. כוחות כיבוי פעלו במקום לחילוץ הלכודים שטופלו בזירה וחלקם פונו באמבולנסים לבתי החולים מעייני הישועה ותל השומר”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות