אחרי 30 שנה: ד”ר יצחק קדמן פורש מ’המועצה לשלום הילד’

מנכ"ל המועצה, שפעל במשך שלושה עשורים למען זכויותיהם ורווחתם של ילדי ישראל, הולך הביתה: "בטוחני כי עם פרישתי המלאכה לא תפסק" • מחליפתו: עו"ד ורד וינדמן
נחמן גור
כ"ז אדר א' התשע"ו / 07.03.2016 12:06

מנכ”ל המועצה לשלום הילד, ד”ר יצחק קדמן, פורש בעוד מספר שבועות מתפקידו, 30 שנה אחרי שהקים את המועצה וכיהן בראשה.

הבוקר (שני) הודיע ד”ר יצחק קדמן במכתב על פרישתו, וסיכם את פועלו.

את קדמן תחליף עו”ד ורד וינדמן, ששימשה כסגניתו במשך שנים רבות.

שנות דור חלפו מאז לקחתי על עצמי בשנת 1986 להקים ולייסד גוף חדש שנקרא ‘המועצה הלאומית לשלום הילד’. ומאז, שלושים שנה של עשייה אין סופית למענם ובשמם של הילדים בישראל”, פתח קדמן את מכתבו.

“מאות אלפי ילדים מכל שכבות האוכלוסייה ורבדיה, נעזרו על ידי המועצה באופן ישיר, במהלך שלושים השנה האחרונות, בפעילות ניידת זכויות הילד, בפעילות נציב קבילות ילדים, בתכנית הליווי לילדים נפגעי עבירה ועוד. ומיליוני ילדים נעזרו באופן עקיף (וזו איננה הגזמה) כתוצאה מחקיקה ענפה, משינויים בתפישה ובמודעות, מרפורמות ושינוי עמדות כלפי ילדים וזכויותיהם, ועוד ועוד”. 

קדמן מציין: “בטוחני כי עם פרישתי הקרובה בעוד מספר שבועות, המלאכה והשליחות של המועצה לא ייפסקו ולא יואטו ולו לרגע קט. צוות העובדים המסור של המועצה והמסורת ארוכת השנים בפעילות, בעשייה, ביזמות ובמאבק, יבטיחו המשכיות ואף התחדשות”.

על מחליפתו בתפקיד כותב קדמן: “היא ללא ספק האדם הנכון, במקום הנכון, בזמן הנכון. ורד מילאה במועצה תפקידים רבים ולאחרונה שימשה גם כמשנה למנכ”ל וכיועצת המשפטית. אני סמוך ובטוח כי ורד תנהיג את המועצה בבטחה ותעמוד בהצלחה בכל האתגרים העומדים בפניה”.

קדמן ציין כי עם פרישתו בכוונתו להקדיש את הזמן למנוחה והתבוננות ולשיקום הנפש והגוף שכה זקוקים לרגיעה – וכתב: “לאחר מכן אמצא ודאי דרך ראויה ללכת בה. כמי שהתמחה שנים רבות בהליכה בדרך לא סלולה, ודאי אמצא גם הפעם נתיב הולם”. 
הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות