ריבלין לא הכניס את זחאלקה לבית הנשיא: “הכיסאות מלאים”

נשיא המדינה ראובן ריבלין סירב לקבל את חבר הכנסת ג'מאל זחאלקה מסיעת בל"ד בבית הנשיא, בעקבות פגישתו עם משפחות מחבלים • זחאלקה: "אמרו לי שהכיסאות מלאים, לא ידעתי שחסר כיסאות בבית הנשיא"
קובי פינדרוס
ט"ו אדר א' התשע"ו / 24.02.2016 19:44

חבר הכנסת מהרשימה המשותפת משלם את מחיר המפגש עם משפחות המחבלים: נשיא המדינה ראובן ריבלין, סרב יום (רביעי) לקבל את חבר הכנסת ג’מאל זחאלקה בבית הנשיא, לאחר שהאחרון ביקש להגיע לפגישה עם מנכ”לי משרדי הממשלה המטפלים בתכנית החומש למגזר הערבי.

גורמים בבית הנשיא הסבירו כי לאחר שזחאלקה נפגש עם משפחות מחבלים – הנשיא לא העלה בדעתו לפגוע במשפחות שכולות ולקבלו.

זחאלקה אמנם קיבל הזמנה לאירוע, אך זו נשלחה לפני יותר מחודש, בטרם יצא למפגש עם משפחות המחבלים. היום הוא ביקש לאשר את הגעתו לפגישה – ובבית הנשיא הבהירו שהגעתו אינה רצויה, משום שאין כוונה לפגוע ברגשותיהם של אזרחי ישראל.

בתגובה אמר זחאלקה: “לפני מספר שבועות הוזמנתי יחד עם ראשי הרשימה המשותפת לאירוע השקת תכנית החומש הכלכלית, והודעתי שלא אוכל להשתתף בו, וזאת על רקע התניות של הריסות בתים וגזירות קשות אחרות.

“במחשבה שניה ולאחר התלבטות קשה בימים האחרונים, ולאחר שהתברר שלא נתקבלה החלטה על ההתניות, החלטתי כן להשתתף, והודעתי על כך לבית הנשיא, ונעניתי שהכיסאות באירוע כבר מלאים ואין מקום פנוי.

“כתגובה לכך, ביטלו ראשי הרשימה המשותפת את השתתפותם. לא ידעתי שחסר כיסאות בבית הנשיא ויש לשקול בכובד ראש תקציב נוסף לקניית כיסאות נוספים”.

 בתחילת חודש פברואר נפגשו שלושה חברי כנסת ערבים מסיעת בל”ד עם קרובי משפחות של מחבלים שביצעו פיגועים בגל הטרור הנוכחי.

הפרסום עורר סערה גדלה ואף הביא לקידום יוזמות חקיקה להשעיית חברי כנסת שמעודדים בכל צורה מעשי טרור.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות