יועצו הפוליטי של יעלון: “הנוכחות של הבית היהודי בממשלה מזיקה”

לדברי היועץ הקרוב של שר הביטחון,"אנחנו כממשלה חייבים לחשב מסלול מחדש" • נתניהו מגבה את יעלון: "כשיושגו האישורים הנדרשים, יוכלו המתיישבים לשוב לבתים"
יוני גרין
י"ד שבט התשע"ו / 24.01.2016 00:08

איציק אשכנזי, יועצו הפוליטי הבכיר של שר הביטחון משה יעלון, מתגרה בבית היהודי: בסוף השבוע הוא צייץ בטוויטר ואמר כי לטעמו נוכחות סיעת ‘הבית היהודי’ בקואליציה – מזיקה.

לדברי יועצו הקרוב של יעלון, המפלגה בראשות נפתלי בנט “מזיקה לבטחון מדינת ישראל, מזיקה לשלטון החוק, מזיקה לפיתוחה ולשגשוגה של ההתיישבות”. את דבריו חתם בעקיצה לעבר בנט: “אנחנו כממשלה חייבים לחשב מסלול מחדש”.

היועץ גם אף התייחס לסקר שפורסם, לפיו רוב הציבור בישראל מעדיף את יעלון במשרד הביטחון ולא את נפתלי בנט, בכתב: “מה שמוכיח פעם נוספת שהציבור הישראלי רוצה מבוגר אחראי על ההגה הביטחוני”.

בתוך כך, ראש הממשלה בנימין נתניהו מגבה את שר הביטחון ואת כוחות הביטחון, בעקבות פינוי המתנחלים משני הבתים בחברון – וקורא להרגעת הרוחות.

גורמים בלשכת ראש הממשלה אמרו כי נתניהו תומך בהתיישבות ומעריך את המתיישבים, אך כולם מחויבים לכבד את החוק. “כשיושגו האישורים הנדרשים, יוכלו המתיישבים לשוב לבתים”, אמרו הגורמים.

יעלון זכה לתמיכה גם מצד ח”כ ציפי לבני מהמחנה הציוני, ששיבחה את שר הבטחון על פינוי המתנחלים מהבתים בחברון.

באירוע שבת תרבות ברמת גן אמרה לבני כי יעלון לא חשש להסתכן ולעמוד מול חברי מרכז הליכוד וקיים את חובתו לשמור על הביטחון ועל שלטון החוק. לבני הוסיפה עקיצה לעברו של נתניהו אמרה כי לו היה ראש ממשלה שהוא מנהיג ולא פוליטיקאי – הוא לא היה מאפשר את ההתנגחויות בתוך הממשלה והיה עומד באופן ברור מאחורי יעלון.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות