סיפור הרסני של מתיחה: העובדת של רכניץ לא זכתה בהגרלה הגדולה

כשפורסמו המספרים הזוכים בהגרלת ה-1.6 מיליארד דולר, התקשר אחד משבעת ילדיה של אחות בבית אבות סיעודי בקליפורניה, שבבעלות הנגיד שלמה רכניץ - והודיע לה: הכרטיס שלך זכה • אלא שלמחרת התברר: זה היה מעשה קונדס • כעת מופנה הזעם ברשתות החברתיות כלפי הבן שלה
נתן פרל
ה' שבט התשע"ו / 15.01.2016 09:52

ביום רביעי בלילה פרצה חגיגה בבית אבות סיעודי בפומונה שבמדינת בקליפורניה, הנמצא בבעלותו של הנגיד שלמה יהודה רכניץ, לאחר שהעובדים התבשרו כי אחות בבית האבות זכתה בהגרלה הגדולה של ה’פאוורבול’ – אלא שביום חמישי הודיעו קרובי משפחתה: זה היה מעשה קונדס של בנה.

האישה, בת 62, אם לשבעה ילדים, הייתה אחת מהעובדים של הנגיד שלמה רכניץ, שרכש וחילק במתנה 25 אלף כרטיסי הגרלה לעובדים והדיירים ב-80 בתי אבות שבבעלותו ברחבי קליפורניה.

“אנו נספק את הכרטיס – אתה מספק את החלום”, כתב רכניץ, לפי הדיווחים בתקשורת האמריקנית, על כרטיסי הלוטו.

רכניץ ידוע ברוחב ליבו. לא מזמן פרסמנו כאן, בחרדים 10, כיצד נתקל רכניץ ב-400 חיילים אמריקנים בשדה התעופה באירלנד בחודש נובמבר האחרון והעניק לכל אחד מהם 50 דולר כדי לקנות ארוחת גורמה לעצמם. 

אחרי שפורסמו המספרים הזוכים בהגרלה על 1.6 מיליארד דולר, התקשר אחד משבעת ילדיה של האישה והודיע לה שהכרטיס שלה זכה בהגרלה הגדולה.

דוד לוי, מנהל של בית האבות, סיפר כי ביום רביעי בלילה האישה קיבלה שיחת טלפון מהבן שלה שבישר לה כי היא הזוכה – ובמקום פרצה חגיגה.

אלא שהסיפור מחמם הלב הגיע במהירות לסוף חמוץ, כאשר בתה של האחות אמרה ל’לוס אנג’לס טיימס’ שאימה לא זכתה.

“הבן של האחות הרחיק לכת.  הוא שלח לה תמונה של מה שהוא טען שהיה הכרטיס הזוכה” סיפר לוי.

בתה של האישה אמרה: “זו בדיחה. זה מעשה קונדס … על ידי אחי. זה מביך. זה כבר יותר מדי בשבילנו”.  הבת הוסיפה כשהיא  נסערת: “היא הלכה הביתה במחשבה שהיא הזוכה – רק כדי לגלות שאחי ​​התלוצץ”.

עכשיו, הציבור ברשתות החברתיות מפנה את זעמו כלפי הבן:  “איזה סוג של בן עושה את זה לאמא שלו ?!”

פקידי ההגרלה אישרו כי אף אחד לא הגיע עדיין לתבוע את הפרס.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות