השר משה כחלון מבהיר: אין לנו כל מגעים לאיחוד אפשרי עם הליכוד

שר האוצר פרסם בדף הפייסבוק שלו כי אין כל מגעים בין מפלגתו למפלגת הליכוד • "אין לנו שום כוונה להצטרף למסגרות פוליטיות שבחרו לנהוג בדרך אחרת שאינה דרכנו"
דוד ליבוביץ
י"ד טבת התשע"ו / 26.12.2015 19:47

על רקע השמועות כי נתניהו והליכוד מקיימים מגעים לאיחוד אפשרי עם ‘כולנו’ של כחלון, מבהיר האחרון כי אין כל מגעים מן הסוג הזה.

“בשבועות האחרונים גורמים בעלי אינטרסים שונים בליכוד מפריחים לאוויר שמועות וספינים שמטרתם לייצר מצג שווא שמפלגת כולנו נמצאת במגעים לאיחוד עם הליכוד”, כתב כחלון בדף הפייסבוק שלו שעה קלה לפני כניסת השבת.

לדבריו, ‘כולנו’ הוקמה כדי לתקן עוולות חברתיות. “חזרתי לחיים הפוליטיים בכדי לשנות ולתקן עוולות חברתיות שהנציחו כאן אי שוויון והביאו לפערים חברתיים בלתי נסבלים.

“מפלגת כולנו מובילה שינויים חברתיים שלא נעשו כאן במשך עשרות בשנים. העלאת שכר חיילי החובה, העלאת קצבאות השלמת הכנסה לקשישים, הסכם שכר היסטורי שמטיב עם העובדים החלשים, רפורמת הדיור לזוגות הצעירים מחיר למשתכן והפחתת המסים עבור אזרחי ישראל הם רק חלק מהרשימה”.

כחלון הזמין את הגורמים בליכוד להצטרף אל מפלגתו: “אין לנו שום כוונה להצטרף למסגרות פוליטיות שבחרו לנהוג בדרך אחרת שאינה דרכנו. להיפך, אם מישהו כל כך מאמין בדרך שלנו הוא מוזמן להצטרף אלינו”.

בסוף השבוע האחרון הבהיר גם ראש הממשלה נתניהו כי לא יקדם איחוד של הליכוד עם כחלון, ולא עם שום מפלגה אחרת.

 בשיחות סגורות הכחיש נתניהו בנחרצות כי הנושא עומד על הפרק ואמר: “יש אנשים שמתנגדים להצעתי מסיבות אישיות ומאינטרסים צרים. הם ממציאים כל מיני סיפורים על איחודים דמיוניים עם מפלגות אחרות. זה קשקוש – אין דבר כזה וגם לא יהיה”.

בישיבת סיעת כולנו בשבוע שעבר אמר כחלון כי ראש הממשלה פנה אליו בהצעה להצטרף לליכוד.

בתוך כך, בליכוד מתחזקת הערכה כי השר לשעבר גדעון סער יפרוש בקרוב מהמפלגה לטובת מפלגה חדשה או שיצטרף למפלגה קיימת. השר משה כחלון אמר כי ישמח לשתף איתו פעולה בבחירות הקרובות.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות