טראמפ התבטא: “חלק מהעיתונאים שקרנים ומגעילים” – ומזנק בסקרים

דונלד טראמפ לא מפסיק מלהתבטאות באופן פוגעני ובוטה - ובכל זאת התמיכה בו מתרחבת: מסקר CNN עולה כי טראמפ זוכה ל-39% תמיכה לעומת 36% בחודש נובמבר • אחרי המוסלמים התבטא טראמפ בגסות כלפי הילארי קלינטון - והעיתונאים
אליעזר היון
י"א טבת התשע"ו / 23.12.2015 18:31

למרות ההתבטאויות הקשות של המועמד הצבעוני דונלד טראמפ, מצבו בסקרים רק משתפר: בסקר חדש שפרסמה היום (רביעי) רשת CNN עולה כי טראמפ זוכה ל-39% תמיכה בקרב הבוחרים הרפובליקנים, לעומת 36% בחודש נובמבר.

במקום השני, הרחק מאחור, נמצא טד קרוז, עם  18 אחוז בלבד, ובהמשך מופיעים בן קארסון ומרקו רוביו עם 10% כל אחד.

בחישוב מביך מבחינת יתר המועמדים, טראמפ מקבל תמיכה יותר משלשת המועמדים גם יחד.

הסקר גם בוחן את סיכוייו של טראמפ במישור הארצי: 46% מהמצביעים חושבים שלרפובליקנים יש סיכוי טוב יותר לנצח בבחירות לנשיאות עם טראמפ כמועמד. זאת, לעומת 38% בלבד בחודש אוגוסט.

קלינטון הפסידה לאובמה

מאז הכריז איש העסקים דונלנד טראמפ על מועמדותו לראשות המפלגה הרפובליקנית, נקשרו אין סוף התבטאויות קשות לשמו.

בתחילה תקף את המהגרים המקסיקנים במילים קשות, התבטא במילים קשות ופוגענית כנגד מגישת טלוויזיה, ובהמשך קרא לאסור את כניסת המוסלמים לארצות הברית – אקט שעורר סערה ברחבי העולם הערבי, אך גם המערבי.

המועמד הפרובוקטיבי תקף אתמול את המועמדת הדמוקרטית קלינטון במילים בוטות וגסות, כשבין היתר אמר: “אפילו במרוץ נגד אובאמה – בפריימריז למפלגה הדמוקטית – היא עמדה לנצח, אני לא יודע מי היה גרוע יותר, היא או או אובאמה, אני לא יודע האם יכול להיות גרוע יותר? בכל אופן, היא עמדה לנצח אותו, היתה פייבוריטית לניצחון… והפסידה”.

בהמשך התייחס באופן בוטה לעובדה כי קלינטון אחרה לעימות – מאחר שנאלצה לגשת לשירותים.

הבאים בתור היו העיתונאים עליהם אמר דונאלד: “אני שונא חלק מהאנשים האלו אני שונא אותם, אבל לעולם לא הייתי הורג אותם. אה… תנו לי לחשוב על זה? לא, לא הייתי עושה זאת לעולם. אבל אני באמת שונא אותם וחלק מהם כאלה אנשים שקרנים ומגעילים”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות