נתניהו רמז בסיעת הליכוד: תיק הפנים יועבר אל אריה דרעי

נתניהו רמז כי הוא מחויב לדרעי: "יש מציאות קואליציונית שצריך להתחשב בה, יש סיעות שלא קיבלו מספיק תיקים חשובים" • התבדח: "מה שבטוח, תיק הפנים לא יישאר אצלי..." • דרעי באפריל: "ויתרתי על הפנים. לא רוצה לזות שפתיים"
יוני גרין
ט' טבת התשע"ו / 21.12.2015 18:58

ראש הממשלה בנימין נתניהו רמז היום (שני) במהלך ישיבת סיעת הליכוד בכנסת, כי תיק הפנים יעבור אל אריה דרעי.

במהלך ישיבת הסיעה שהייתה סגורה לתקשורת, רמז נתניהו , כי הוא מתכוון להעניק את תיק הפנים שהותיר אחריו השר סילבן שלום עם פרישתו מהחיים הפוליטיים לש”ס, לאור התחייבותו לאריה דרעי – שוויתר על תיק הכלכלה – ואמור לקבל תיק נוסף שיצורף לתיק הפריפריה.

“יש מציאות קואליציונית שצריך להתחשב בה, יש סיעות שלא קיבלו מספיק תיקים חשובים”, אמר נתניהו, אם כי הוא סייג והוסיף: “יש אפשרויות שונות ולא יודע איך זה ייראה”.

אחר כך הוא הוסיף בחיוך: “מה שבטוח, תיק הפנים לא יישאר אצלי…”

יחד עם זאת, השאלה היא האם דרעי, שהורשע על עבירות שביצע בהיותו שר הפנים, ירצה לחזור למשרד. נזכיר, כי עם כינון הממשלה נלקח מהמשרד על ידי שר האוצר משה כחלון מנהל התיכנון.

בחודש אפריל אמר דרעי, בתכנית של עמית סגל וירון דקל בגל”צ: “ויתרתי על הפנים. לא רוצה לזות שפתיים בגלל הרשעתי”.

אתמול אמרו מקורביו של דרעי כי הוא אינו עוסק בנושא, שכן הוא מרוכז רק בהכנות לקראת חתונת בתו הערב.

בפתח ישיבת הסיעה נפרד נתניהו משר הפנים סילבן שלום, ואמר כי הוא חושב ששלום קיבל את ההחלטה הנכונה. שלום לא נכח בישיבה. נתניהו גם בירך את הח”כ החדש של הליכוד, אמיר אוחנה.

לפי דיווח של ניצן קידר בערוץ 7, ראש הממשלה התייחס בישיבה גם לסגר ברצועת עזה, והבהיר כי הוא לא יוסר במסגרת הסכם עם טורקיה.

“אנחנו במגעים שוטפים עם טורקיה מדי כמה חודשים, כולל בפעם האחרונה”, אמר ראש הממשלה לחברי הסיעה והבהיר: “הם טענו נגד המצור על עזה וכמובן שאיננו מתכוונים לשנות את מדיניות הסגר הימי שלנו. אף על פי שישראל היא המדינה שמעבירה את הקיום והשיקום לרצועת עזה, איננו יכולים לוותר על הביטחון שלנו”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות