הרב פינטו: “הרבו בתפילה בעדי ובעד ביתי, כי בצרה גדולה אנו”

במכתב ששיגר לתלמידיו מבקש מנהיג קהילת 'שובה ישראל' להתפלל עליו: "יסורי הגוף והנפש קשים מנשוא, אך בנפש נלחמים עם הגוף להמשיך" • רומז כי נעשו שגיאות בהתנהלות המשפטית
יוסף גרינבוים
ו' כסלו התשע"ו / 18.11.2015 20:18

יום לאחר הדיון בערעור שהגיש לבית המשפט העליון,פרסם היום (רביעי) הרב יאשיהו פינטו, מנהיג קהילת ‘שובה ישראל’, אגרת לתלמידיו ומעריציו.

באגרת הוא כתב:  “התשובה לשאלות ולרגשות הקשים העולים בהם בימים אלו היא להתחזק בתורה ובמצוות וביראת שמים ולא לשקוע במחשבות ובחוסר מעשה”.

הרב פינטו מספר לתלמידיו כי בכה ימים ולילות על כך שהאמת בפרשה שידועה רק לקב”ה ולו, תצא לאור. הוא מציין כי כל הזמן טען לחפות מוחלטת, ורומז כי נעשו שגיאות בהתנהלות המשפטית.

הרב פינטו קורא לתלמידיו להתפלל עבורו ועבור בני משפחתו: “השתדלו אחיי ורעיי, להרבות בתפילה בעדי ובעד ביתי, כי בצרה גדולה אנו, יסורי הגוף והנפש קשים מנשוא, אך בנפש נלחמים עם הגוף להמשיך את אשר נדרתי להקב״ה ביום עומדי על דעתי למסור נפש על כלל ישראל, ברוחניות ובגשמיות, נדרי לה׳ אשלם כל עוד נשמתי בי”.

לפי הערכות, שופטי בית המשפט לא יקבלו את הערעור.

אתמול התלוננו צלם ‘מעריב’, מרק ישראל סלם, וכמה צלמים נוספים, כי הותקפו בידי תומכיו של הרב פינטו, בשעה שניסו לתעד אותו עוזב את אולם בית המשפט העליון. “כעשרים מחסידיו של פינטו תקפו אותנו, כדי לוודא שלא נצלם את הרב”, אמר סלם.

סלם הוסיף וסיפר: “בתום הדיון, חלק מהנוכחים התחילו להכות אותי. אחד מהם שבר לי את המצלמה והשני דחף אותי לרצפה. לא יתכן שבתחומי בית המשפט העליון, אזרח מכה צלם עיתונות ומונע ממנו לבצע את עבודתו”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    חילול ד כנגד קידוש ד
    19/11/2015 08:21
    יויוו
  1. מי אנו שנידון אדם אך כאשר במשפט של הרב שליט”א נמצא מה שנמצא עם כן מודע כעת שלבקש את רחמי הציבור ולא רחמי שמיים הרי דין דין אמת והאמת והשלום אהבו אין אנו נכנסים בין הרים ואילנות גבוהים גדולי תורה אך תלמיד חכם חייב לשמור שיהיה נקי מרבב ובאשר למחלה של הרב ד’ ירחם וירפא א-ל נא רפא נא לה